掃呢頁CODE去手機

2023年10月20日 星期五

李佳芯:李佳芯搬貝沙灣愈住愈豪:我人工負擔得起! #李佳芯

視后李佳芯(Ali)和黎諾懿今日(20日)出席無綫節目《隨懿深度行》記者會,Ali談及近日已由大角咀搬到南區豪宅貝沙灣,愈住愈豪,出入更有數名工作人員 ...






視后李佳芯(Ali)和黎諾懿今日(20日)出席無綫節目《隨懿深度行》記者會,Ali談及近日已由大角咀搬到南區豪宅貝沙灣,愈住愈豪,出入更有數名工作人員專誠護送,她說:「我成日都搬家,正常都會想愈住愈舒服,但我又唔覺得特別豪,係人工下我負擔得到嘅地方,呢個最緊要。」Ail亦表示想置業。


而諾懿今次將會和4名女神級人物共同拍攝節目,分別是Ali、黃翠如、高海寧和劉穎鏇。黎諾懿認自己有艶福:「我冇一次唔好艷福,冇乜男仔朋友,每次拍呢啲節目都一定係女仔,同女仔一齊開心好多,要開心先有真性情,我啲節目唔要有男人。(你老婆唔介意?)所以要同好多人都Friend,唔可以只係同一個女性friend。」


他指自己與不同年齡層的女性都保持友好關係,包括蕭秀香(三姐)、麥玲玲、七仙羽等,表示下次可以考慮與麥玲玲和七仙羽聯手合作拍攝探靈節目。諾懿亦大讚黃翠如在節目的表現:「佢真係好好,其實佢好多嘢都驚,但知道我要拍節目,所以佢乜都肯試。Ali佢哋都好好,接拍節目嘅時候完全冇問酬勞,直接接手。(點報答?下次去歐洲?)首先要高Ling(高海寧)搵到個贊助商先。」被問今次與女神級人物去旅行,為何沒安排泳衣環節?Ali回道:「因為我好有信心唔會跌落水,而且我10幾年前都已經有着過,着得好睇我又唔介意,但大把人着得好睇過我,有需要就着,冇需要就唔着。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!