掃呢頁CODE去手機

2023年10月2日 星期一

雨僑:雨僑首帶仔女返長洲見親戚 細仔任攬唔嬲十足親善大使 #羽翹 #雨僑

藝人雨僑與羅力威婚後育有一名大女Harper及細仔Harvey,一家四口幸福美滿。昨日(1日)雨僑在社交平台分享首次帶一對子女返長洲見鄉親父老的相片, ...






藝人雨僑與羅力威婚後育有一名大女Harper及細仔Harvey,一家四口幸福美滿。昨日(1日)雨僑在社交平台分享首次帶一對子女返長洲見鄉親父老的相片,她寫道:「凡凡交足功課,全程笑口噬噬,我每次搵佢都係畀唔同親戚抱住咗,呢個畫面我真係從來都未見過。」


雨僑又形容自己繼續做行走的「關愛座」,她寫道:「抱住由ifc喊到上船再喊到祖屋嘅哈啤,今日真係好熱嘅。Miss咗班船(太多人早咗開),一等要喺又焗又熱嘅碼頭等成半個鐘,我內心都喊緊,沿途當然不乏大叫大喊『我要返屋企』嘅情節,每進入一個新空間都喊到聲嘶力蝎,但我又覺得佢都好快梳理到情緒,都只不過係十五分鐘到就適應到,幾辛苦都覺得今日出行係一個好值得嘅體驗。」DJ朱薰留言:「影相都要吹住風扇先唔好講笑。」雨僑搞笑回覆她:「有一種塊面去到邊打燈打到邊嘅感覺。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!