掃呢頁CODE去手機

2023年10月31日 星期二

方力申因一事未能應網民要求做鄧麗欣個唱嘉賓:有叫佢Good show #方力申 #鄧麗欣

鄧麗欣(Stephy)早前宣布,11月12日將在會展舉行《ThereforeIAm2023》演唱會,由於今次是她相隔16年再開演唱會,歌迷都非常期待, ...






鄧麗欣(Stephy)早前宣布,11月12日將在會展舉行《Therefore I Am 2023》演唱會,由於今次是她相隔16年再開演唱會,歌迷都非常期待,門票火速售罄!Fans在討論區熱烈點唱Stephy出道以來的多首經典金曲,她早年跟小方合唱多首主演電影的主題曲,包括:《好心好報》、《好好戀愛》、《十分.愛》等等,儘管二人此情不再,但無可否認這些歌曲都是眾多8、90後的集體回憶,因此網民都希望再見到兩人合體演唱。

《香港01》就此獨家訪問了近日忙於排練《相約星期二》舞台劇的小方,他直認知道Stephy開演唱會後,兩人都曾聯絡過,談到有很多網民召喚他做嘉賓,他表示:「我當然唔會主動去講呢樣嘢,但係因為我哋係同一日做Show,12號係我舞台劇Last show,所以其實我自己都好想去支持去睇佢嘅,我亦都有同佢咁講過,佢都有覆返我,我當然希望佢Good show,佢都希望我Good show。」至於無法再唱某些歌曲,會否感到可惜,小方則說:「唔係呀,我成日都唱,我自己唱啦。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!