掃呢頁CODE去手機

2023年10月25日 星期三

玄機:星玄|成功轉型做KOL天后 陳凱琳年吸千萬報酬 #陳凱琳

今日係10月25日農曆九月十一,是日最旺生肖係雞,幹勁十足嘅你,事業上唔會無發揮所長嘅機會。好似拚搏十年嘅袁偉豪(Ben),早前就開工作室做老闆,專注 ...






今日係10月25日農曆九月十一,是日最旺生肖係雞,幹勁十足嘅你,事業上唔會無發揮所長嘅機會。好似拚搏十年嘅袁偉豪(Ben),早前就開工作室做老闆,專注做音樂同寫劇本,又同張振朗一齊去歐洲拍節目。


雖然Ben近年減產,但為咗即將出世嘅BB,要努力搵奶粉錢,所以現時連拍兩劇,目前正於深圳開工嘅佢,不時會於社交網分享在內地拍劇的生活。而10號當日正是老婆張寶兒(Bowie)32歲生日,「愛妻號」嘅佢即人肉速遞送驚喜,來個大突襲,突然出現喺壽星女面前,Ben仲好得戚咁話:「係呀,我同導演講我唔拍了,我話我今日唔拍了,我要返去陪我老婆過生日,係咁先。」哄得Bowie超開心。而屬肖豬嘅朋友,做野就應該要量力而為,過於貪心會惹麻煩。


至於幸運星係巨蟹座,運氣勝人一籌,可以係職場競爭中佔到甜頭。前港姐冠軍陳凱琳(Grace)與鄭嘉穎結婚後4年抱3,誕下3子鄭承悅(Rafael)、鄭承亮(Yannick)及細仔Carlos,Grace便一心相夫教子,忙於照顧家庭。


雖然Grace減少幕前演出,甚少拍劇,但成功轉型做KOL天后,曾一年獲得32個品牌贊助,勁吸千萬報酬,比好多KOL都賺得多,果然係佔到甜頭。早前拋低老公、囝囝,同成班姐妹一齊去米蘭時裝周,大晒靚衫。而水瓶座嘅朋友唔好心急,小心容易犯錯,處理投資問題,最好從長計議。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!