掃呢頁CODE去手機

2023年10月21日 星期六

雯雯張致恒合體拍片做YouTuber玩Q&A 親解性上癮偷食之謎惹狠批 #張致恒 #雯雯

現年38歲的張致恒(Steven)雖然經常被老婆區燕雯(雯雯)公開鬧爆,雯雯自去年開始周期性嗌離婚,又不時數落張致恒「又廢又懶」,加上她曾自爆一家陷入 ...




現年38歲的張致恒 (Steven) 雖然經常被老婆區燕雯(雯雯)公開鬧爆,雯雯自去年開始周期性嗌離婚,又不時數落張致恒「又廢又懶」,加上她曾自爆一家陷入經濟困境,生活十分艱難。雖然兩夫妻關係惡劣,兩人多次陷離婚邊緣,但是又迎來了第四胎,令全城嘩然。兩人的四仔天樂於今年9月出世,夫妻倆四年抱四,認真厲害。為了賺錢養家,雯雯可謂想盡辦法,其中一招就是進軍YouTube做YouTuber。

張致恒與雯雯組成6口之家。(ig圖片)


張致恒與雯雯組成6口之家。(ig圖片)


雯雯昨日已在她的IG story宣布開YouTube頻道,並率先預告:「第一條片同張生拍Q&A,下一個STORY問你想問嘅問題。」為了吸引網民訂閱,竟與她日夜鬧爆的老公合體同框出鏡。昨晚兩人的首條影片終於面世,片長8分15秒,片中他們一起解答了網民的多個提問。

張致恒在影片一開始就指他們所回答的網民問題,都是由老婆雯雯負責揀選的。第一個問題是問張致恒的性上癮醫好未?他反問雯雯說:「你覺得我醫好未?」雯雯即表示:「我點知呀。」張致恒便說:「你對住我你唔知?」雯雯催促他說:「我真係唔知喎,你答啦,答啦。」張致恒答道:「我都無性上癮又何來要醫呢。」並否認自己曾話過自己有性上癮:「我幾時有講過,新聞標題話我有,我無話過自己有。」張致恒表示是他追求雯雯的,至於為何要偷食,他竟說:「係啦,點解呢?點解要偷食?其實呢,有好多人都有偷食嘅。」並沒有真正回答問題。夫妻倆又坦言銀行戶口長期無錢,甚至只剩兩位數。

對於雯雯為何不出去工作,她直言也想去工作,張致恒就指老婆在這4年基本上都是處於懷孕狀態,加上要照顧小朋友,即使有家人幫忙也不能夠幫得那麼多。雯雯又表示每日都有諗離婚,但張致恒就謂:「離婚?諗下好喇。」,雯雯即說:「咁就要睇你喇。」問到可有後悔嫁給張致恒,她坦言:「依家有㗎。( Steven有咩吸引到你?) 當初咁一定係靚仔啦。」其實他們又一些問題都沒有認真回答,但就預告將會有第二條的Q&A影片推出,歡迎網民繼續提問。

不少網民都有在他們的影片下留言,有網民支持他們,為他們打氣加油,又讚雯雯靚女。可是亦有網民批評兩人表示:「你地認真地答啦,答得一兩句有啲悶呀😅」、「好似無答過問題😅😅」、「咁有偶像包袱唔想答,就唔好答啦,真係好onX,又想紅又唔答」、「都幾無聊,答又答得冇誠意。我本身唔係hater,希望你哋可以自力更生,所以入嚟睇下,點知甘冇誠意。anyway,加油,真心想你哋比啲誠意拎個心出嚟同觀眾交流,唔想比人食花生就唔好夾硬答,做下小朋友或家庭vlog其實已經好好。」

夫妻倆一齊玩Q&A。(YouTube截圖)


夫妻倆一齊玩Q&A。(YouTube截圖)


夫妻倆一齊玩Q&A。(YouTube截圖)


夫妻倆一齊玩Q&A。(YouTube截圖)


夫妻倆一齊玩Q&A。(YouTube截圖)


兩人的4仔都有出鏡。(YouTube截圖)


兩人的4仔都有出鏡。(YouTube截圖)


兩人的4仔都有出鏡。(YouTube截圖)


兩人的4仔都有出鏡。(YouTube截圖)


兩人的4仔都有出鏡。(YouTube截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!