掃呢頁CODE去手機

2023年11月19日 星期日

台慶2023:台慶史上第二人!何沛珈真空冇着底褲 郭珮文倒奶負荷過重險仆 #何沛珈 #台慶 #郭珮文

無綫台慶,一眾小花和港姐行紅地氈,當中最出位一定是何沛珈,其黑色晚裝看似平平無奇,側睇長裙大玩透視,由大髀透落腳眼,更見她似疑沒有穿底褲,與當年馮盈盈 ...






無綫台慶,一眾小花和港姐行紅地氈,當中最出位一定是何沛珈,其黑色晚裝看似平平無奇,側睇長裙大玩透視,由大髀透落腳眼,更見她似疑沒有穿底褲,與當年馮盈盈冇着Under有得揮,成無綫史上第二人!至於「港姐大騎樓」郭珮文亦沒有令人失望,倒奶賣大包,超堅,但她入場時險仆。上屆港姐冠軍林鈺洧與友誼小姐邢慧敏都齊齊谷胸。然而,無綫咪神胡美貽卻反高潮封胸示人,令人大跌眼鏡。


黃嘉雯身穿黑色低胸晚裝,加上腰側鏤空及高衩剪裁,性感吸睛。至於向來胸猛的余思霆不甘示弱,身上的白色高衩晚裝,胸口中央位置以S形鏤空剪裁,把其妙曼身段表露無遺。
另外,麥美恩與周奕瑋手拖手跳住出場好活潑,並高舉拖實的雙手,麥美恩將對方轉向後面,大晒周奕瑋西裝後面的心形剪裁,兩人恍如跳探戈,實行另類搶鏡。


何沛珈受訪時表示:「之前我多數着露肩、露鎖骨嘅婚紗款式晚裝,今次就新嘗試,行型格、優雅啲,因為條裙太貼身,唔可以打底,我都連底褲都冇着,係真空上陣,又怕走光,所以同造型師溝通完,就拎條裙返屋企家試,我行咗9萬7千幾步,試過冇走光先放心,走光會好失禮嘛。」問她可感到涼快?她則謂自練跑後,身體強健不少,加上今晚天氣好未算太清涼,所以不覺凍,又指另準備了芭比及主持裝,玩另類性感。


郭珮文接受訪問時稱服裝是自己的,已做足打底及安全措施,問到是否想騷最強Body?她否認:「唔係,因為好鍾意呢隻顏色。(你行紅地氈時險仆。)因為條裙好長,未習慣,第一次參加台慶心情緊張,冇扭親。」另外,提到應屆港姐在社交網上載的合照中均未見冠軍莊子璇,問是否對方不太合群﹖她澄清:「唔係,因為佢今年做司儀,好多時間唔係同我哋一齊綵排,我同佢有傾偈,大家冇不和,一齊選港姐咁耐。」


應屆港姐冠軍莊子璇今年擔任台慶騷司儀,她指自己心情非常緊張:「前一晚綵排口都震埋,但我同自己講,上得台就唔好怯,怯就一世!」實行用張家輝電影經典金句來勉勵自己,子璇還指不少前輩有幫她,好似馮盈盈叫她說話要慢一點,由於自己是新人,所以會背熟稿,問她會否都想好似其他女藝人舨般表演?她笑言:「好在唔使,可以練少啲,佢哋跳舞好辛苦。(應屆港姐綵排影相甫網,唔見你一齊影?)因為我唔使排舞,所以無一齊影相,我哋嘅感情好好,見面都有傾偈,我都有車鄧凱文返屋企。(咁同季軍王敏慈感情怎樣?)OK,頭先見面都有打招呼。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!