掃呢頁CODE去手機

2023年11月3日 星期五

疊影追擊|黃宗澤周秀娜打到周身傷要戴護膝套開工:冇一忽好肉 #周秀娜 #黃宗澤

黃宗澤(Bosco)和周秀娜(娜姐)今日齊齊現身觀塘出席無綫新劇集《疊影追擊》宣傳活動。由於此套劇種是警匪題材,所以都涉及大量動作場口,因此Bosco ...




黃宗澤(Bosco)和周秀娜(娜姐)今日齊齊現身觀塘出席無綫新劇集《疊影追擊》宣傳活動。由於此套劇種是警匪題材,所以都涉及大量動作場口,因此 Bosco和娜姐打到周身傷,有苦自己知。娜姐表示:「我係拍到冇一忽好肉,因為好多時候拍緊你係唔會知發生咩事。例如我試過拍一場戲,講我要撠跌對手,因為要拍唔同嘅鏡頭角度,咁所以重複做咗好多次嗰個動作,拍完返到屋企之後,就發現我隻腳腕嗰度骨係腫咗好大,我以為被我撠親嗰個人有事,但原來自己都會有事。」

黃宗澤接著說:「套劇入面除咗其他動作場口之外,令外最多就係同佢成日都要跑,我同佢係跑到大家係傷埋同一個膝頭,變咗我喺係要戴住護膝套開工,每次拍完嗰場戲之後,我同佢係坐喺場邊係咁捽隻腳,諗返個嗰情景都幾搞笑。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!