掃呢頁CODE去手機

2023年12月10日 星期日

陳凱琳:陳凱琳力撐鄭嘉穎唔係雙面人:佢一直好統一做自己! #鄭嘉穎 #陳凱琳

藝人陳凱琳(Grace)今日(9日)現身主題公園出席活動。她表示大仔及二仔也很喜愛小動物,曾表示希望在家中飼養貓狗:「因為細仔仲細唔係咁方便住,結果依 ...






藝人陳凱琳(Grace)今日(9日)現身主題公園出席活動。她表示大仔及二仔也很喜愛小動物,曾表示希望在家中飼養貓狗:「因為細仔仲細唔係咁方便住,結果依家養咗甲蟲。」她笑指囝囝連見到曱甴也表示想養。談到她早前於社交網晒出旅遊照,被網友批評她在老公鄭嘉穎與馬國明的風波期間「火上加油」,她解釋純粹想與大家分享她到摩洛哥的見聞,希望大家有時間也應到不同地方走走擴闊自己眼界,自己也希望將來能帶小朋友返加拿大逛逛。至於對於鄭嘉穎的言論被指用詞不太恰當?她指之前已解釋過亦不想再作解釋:「不過我之前都講過,我老公講嘢比較簡潔,其實佢有一面大家都知道,佢永遠都係鄭嘉穎,無論係工作時候嘅鄭嘉穎,抑或對朋友嘅鄭嘉穎,都係一個好精簡嘅人,呢樣嘢某程度上都可以欣賞,因為係比較真性情、率直啲,當然係今次情況有少少畀人誤會佢嘅意思,不過我覺得都過咗去。」


談到嘉穎表弟王賢誌日前在社交網發文,未有開名指有人是「雙面人」及「日久見人心」,令外界揣測他批評的正是鄭嘉穎,Grace表示有留意,又指與對方曾有過幾次碰面:「佢係一個好重情嘅人,呢樣嘢我係好欣賞佢,一個重情嘅人都希望每一段關係同感情都可以最好,因為佢哋應該係由細識到大,可能喺成長中少咗接觸同見面,相信佢講呢段説話都係希望佢哋嘅關係可以一直保持最好,見多啲面傾多啲偈,所以我覺得冇惡意,只不過想令關係更加好。(即係Confirm講緊嘉穎?)呢個我就唔清楚,只係留意到佢有寫呢樣嘢,無論佢係講我先生又好,講其他人都好。(但係講雙面人、日久見人心?)咁呢樣就唔知,但我老公一直都係好統一做番自己,希望識得佢嘅人都知道呢樣嘢。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!