掃呢頁CODE去手機

2023年12月14日 星期四

安心事件|黃心穎首開腔談感受 網民插假惺惺 泥鯭:唔好人身攻擊 #黃心穎

Rubberband今日(14/12)現身銅鑼灣出席利園區希慎廣場升級開幕派對。對於愛妻黃心穎終於首度開腔談及「安心事件」,並聲淚俱下剖白過去4年來的 ...




Rubberband今日(14/12)現身銅鑼灣出席利園區希慎廣場升級開幕派對。對於愛妻黃心穎終於首度開腔談及「安心事件」,並聲淚俱下剖白過去4年來的心路歷程,透露曾經想過自殺,獲得不少網民同情,但亦有網民留言鬧爆她假惺惺,還欠鄭秀文一句道歉說話。

泥鯭接受《香港01》訪問時表示:「我好相信,所有好嘅鼓勵說話都係好嘅,而我哋Rubberband都好想聽好嘅鼓勵嘅說話。但與此同時,我哋都聽到好多haters或者聽到唔鍾意我哋嘅說話,咁但係我就覺得冇乜所謂,言論自由呢樣嘢先至覺得緊要,冇底線嘅言論自由,我係覺得好嘅,但就要注意唔好太過人身攻擊就得,包括我哋Rubberband,又或者邊個都好。(心穎而家係咪唔睇負評?)我諗我唔能夠代我屋企人去代答,就好似我而做網民,基本上都唔會去講嘢,咁所以希望所有人慎言。(你同心穎譽人一種正能量,會否覺得鬆咗一口氣?)其實又冇話鬆唔鬆一口氣,其實所有人都會有唔同人生嘅階段,我諗唔同嘅階段,你會有唔同嘅心情,我諗我而家嘅心情係非常之好。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!