掃呢頁CODE去手機

2024年1月26日 星期五

張衞健:張衞健入行40周年再戰樂壇 斟BIG FOUR紅館歸位 #張衞健

「大帥哥」張衞健重拾歌手身份,預告「分拆」逾10年的組合「BIGFOUR」將再度合體開騷,現時萬事俱備只欠紅館。將於農曆新年舉行個唱的他,在四子齊腳前 ...






「大帥哥」張衞健重拾歌手身份,預告「分拆」逾10年的組合「BIG FOUR」將再度合體開騷,現時萬事俱備只欠紅館。將於農曆新年舉行個唱的他,在四子齊腳前,先孖梁漢文演出為組合回歸熱身。


張衞健(Dicky)2018年重返娘家拍攝無綫劇《大帥哥》,打破「炮灰檔」魔咒,口碑與收視俱佳,近年主力在內地賺「人仔」的他,宣布正式重返樂壇,2月12日大年初三在澳門舉行演唱會。近日他在社交網上載練舞片,58歲依然歌精舞勁,獲網民大讚:「如果不是超齡,可以參加街舞了。」據知今次個唱是紀念入行40周年的彩蛋之一,而重頭作是聯同好兄弟梁漢文、蘇永康、許志安組成的「BIG FOUR」合體開騷!組合於2013年2月第二度踩入紅館完成6場演唱會後,轉戰美國、英國、澳洲、馬來西亞等地舉行巡唱,之後便僅以嘉賓身份客串,10年來形如「拆夥」,有指早於疫情期間已有主辦商重金傾「四神歸位」,可惜因種種原因而擱置。


下月個唱當熱身


近日為個唱綵排的Dicky,被網民再跪求「BIG FOUR」重組,昨日他受訪時說:「大有機會嘅,其實呢10年一直都有主辦搵我哋,早喺疫情時都想開騷,只係未諗到新想法,所以唔郁住啫!不過我都覺得係時候搞番喇!(其他3位成員點睇?)之前食飯時傾過吓,我𥄫到佢哋吞口水咁喎!冇人反對囉!(幾時開?)等紅館有期」問到他今次的個唱會否齊人當熱身?他大賣關子,只說已請了嘉賓,據悉梁漢文將驚喜現身。


梁漢文受訪時直認Dicky提過開騷一事:「最緊要夾到檔期,我嚟緊都要開個唱,仲同『大灣仔』有啲演出。」許志安同樣表示要夾時間,他透過唱片公司說:「持開放態度,歡迎任何形式合作。」忙於四出表演的蘇永康則至截稿前未有回覆。


Dicky當年在新秀歌唱大賽奪冠入行,40年來甚少正式以歌手身份會Fans,所以今年重拾初心,還預告將展開世界巡唱,他百無禁忌地說:「我由歌手開始,咁應該以歌手做終結嘅!」而他與支持多年的歌迷早已變朋友:「上月有台灣歌迷組圑嚟探病咗嘅香港歌迷,我都約佢哋一齊食飯,見面敍舊。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!