掃呢頁CODE去手機

2024年1月27日 星期六

陳瀅:陳瀅開腔為失蹤成個月解畫 周嘉洛遲大到狂耍冧 #周嘉洛 #陳瀅

藝人陳瀅與周嘉洛今早出席好友JW新店開張,惟兩人姍姍來遲,先是陳瀅擺大烏龍「遊車河」去錯地方:「我去咗上環店,JW係有派帖我嘅,係我疏忽冇睇到,所以真 ...






藝人陳瀅與周嘉洛今早出席好友JW新店開張,惟兩人姍姍來遲,先是陳瀅擺大烏龍「遊車河」去錯地方:「我去咗上環店,JW係有派帖我嘅,係我疏忽冇睇到,所以真係唔好意思,我會買番1千杯飲料補數㗎嘞。」


她又主動向記者表示「好耐冇見大家」,原以為她返回加拿大一段時間,想不到她眼濕濕表示:「我返咗去兩個禮拜啫,唔出嚟係因為我隻愛犬Diesel過咗身,我難過咗好一段時間,成個月暱喺屋企冇出街。(已經處理晒後事?)係,不過我真係好唔捨得佢,係一個好大嘅經歷同打擊,佢嘅離開令我反思人生,唔會再咁介意人哋嘅眼光,同埋冇咁執着小問題,懂得點樣再去分配自己嘅時間。」


至於周嘉洛足足遲足1小時,抵埗時狂耍冧,又直言要買2000杯「致歉」:「遲到有好多原因,但一定係唔啱,我都好緊急咁趕嚟,下個月我會攞晒成份糧嚟找數!(想跟JW學做生意?)緊係想,有錢邊個唔想投資?」他與陳瀅即賣口乖狂數JW優點:「佢係我哋幾個中最識得理財及時間管理等等,份人又成熟對人又好,好有老闆娘姿態,恭喜佢搵到份好適合佢嘅副業。」JW在旁聞得好友「擦鞋」,即無奈苦笑。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!