掃呢頁CODE去手機

2024年2月27日 星期二

李龍基突變嚴肅主動停步 終極回應王青霞被控6罪講足1分鐘 #李龍基 #林青霞 #王青霞

藝人李龍基的36歲未婚妻王青霞(Chris)較早前因涉逾期居留、使用虛假文書等6罪被控告。王青霞現時在大欖懲教所還押中。李龍基直到今天(21日)為止已 ...




藝人李龍基的36歲未婚妻王青霞(Chris)較早前因涉逾期居留、使用虛假文書等6罪被控告。王青霞現時在大欖懲教所還押中。李龍基直到今天(21日)為止已經連續七日風雨不改去懲教所探未婚妻王青霞,而明天(28日)是案件作保釋覆核申請。

李龍基今天離開懲教所時,他突變嚴肅主動停步向傳媒表示:「各位廣大嘅市民,各位親愛嘅傳媒,好多謝你哋關心我同埋Chris嘅事,咁我今日喺度就做一個終極回應,點解呢!因為唔想大家咁辛苦,天寒地冷仲要喺度等我。」他繼續指不會再就事件作任何回應,並表示:「但係見到各位咁辛苦,我自己都有少少唔好意思,所以我喺度再重新一次,我從今日開始,從此一刻開始就唔會作任何回應,希望大家諒解,希望各位保重身體,多謝各位!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!