掃呢頁CODE去手機

2024年2月27日 星期二

李龍基未婚妻王青霞送A貨筷子 稱有份設計林淑敏麥玲玲係受害者 #李龍基 #林淑敏 #林青霞 #王青霞 #麥玲玲

李龍基(基哥)與比他小36歲的未婚妻王青霞(Chris)近日風波不斷,王青霞較早前因涉逾期居留、使用虛假文書等6罪被控告,目前於大欖懲教所還柙中,李龍 ...




李龍基(基哥)與比他小36歲的未婚妻王青霞(Chris)近日風波不斷,王青霞較早前因涉逾期居留、使用虛假文書等6罪被控告,目前於大欖懲教所還柙中,李龍基更不離不棄,連日來前往探望未婚妻Chris,痴心一片!麥玲玲早前接受訪問時亦曾直言王青霞確實有點不尋常,事後更向傳媒大爆女方曾自稱為名牌設計筷子,令她大感疑惑︰「佢話佢設計,嗰個國際品牌出首飾出家品,我成日行街,點會唔知啲款式。」

對於Chris自稱為國際名牌設計的筷子如此威水,馬上就有網民翻出Chris亦曾送過國際品牌的筷子給大小姐林淑敏的片段,Chris更在片中講道:「希望你過快樂嘅日子,筷子筷子,快樂過日子。」而林淑敏亦回應稱:「真係好好啊!」而Chris更補充:「紀念版嚟嘅!」而林淑敏亦非常客氣:「下次唔好咁嘥錢」而Chris更豪氣講道:「小事啫,希望你食飯用到佢,Bye Bye!」林淑敏再客氣稱:「我夾餸畀你睇,多謝基嫂。」

點撃下圖睇當時情況,Chris更非常大口氣:

好明顯係假!(截圖)


好明顯係假!(截圖)


好明顯係假!(截圖)


好明顯係假!(截圖)


好明顯係假!(截圖)


好明顯係假!(截圖)


好明顯係假!(截圖)


而麥玲玲回覆《香港01》時就坦言與林淑敏收到同款禮物,她稱:「Chris話佢同Tiffany & Co.合作設計,仲拍咗茶具餐具嘅片畀我睇,不過有常識都知有問題,其實佢都係一番心意,又冇傷害人,係有少少作大成份。一眼就知佢唔係詐騙高手,可能我畀佢感覺係貪慕虛榮,喜歡名牌,又或者我係村姑、鄉下人,唔識分真假,冇乜常識,但無論如何,我仍然覺得佢係有一份心意,而佢又真係冇呃我錢。」麥玲玲更稱Chris私下為人熱心:「佢本質唔係出面啲人講到咁,希望佢之後誠實啲,簡簡單單做人。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!