掃呢頁CODE去手機

2024年2月13日 星期二

高海寧:高海寧龍年工作密麻麻 乘勝追擊「打」底衝視后 #視后 #高海寧

兔年大豐收的高海寧希望龍年承接好運勢,事業更上一層樓。中港兩地都受歡迎的她,工作已排到8月,一嘗拍劇做打女之餘,亦渴望挑戰精神分裂角色,呼籲大家關注精 ...






兔年大豐收的高海寧希望龍年承接好運勢,事業更上一層樓。中港兩地都受歡迎的她,工作已排到8月,一嘗拍劇做打女之餘,亦渴望挑戰精神分裂角色,呼籲大家關注精神健康。


藝人高海寧(高Ling)憑無綫神劇《新聞女王》人氣急升,首次摘下台慶「最佳女配角」獎項之餘,在中、港兩地亦獲得不少工作機會,名利雙收,粉絲人數激增,現時工作已排到8月。高Ling希望龍年乘勝追擊,延續兔年的好運勢再向前衝,現時已接拍無綫新劇《武林》,劇中一嘗做打女滋味外,她亦會拍攝內地綜藝節目《無限超越班》,當然商演、代言亦密密傾談中。


緣分要嚟擋唔住


談到「女配角」成就解鎖,龍年是否劍指視后?高Ling認為要配合天時、地利、人和:「唔係你想幾時攞就攞,視后都係要等一個Timing、等一個角色,而個角色我要處理得好、觀眾又鍾意,係要睇你遇唔遇到,你永遠都唔知邊個角色會中,所以我只能做好眼前工作。」獎項可遇不可求,但角色上她就有想挑戰的目標:「我手上有一個好鍾意嘅劇本,希望有朝一日可以拍成電影或者10集短劇,個角色係精神分裂,我有少少驚,因為我之前經歷過情緒困擾,依家行過咗,但驚自己又跌番入去,希望憑呢個劇去呼籲大家關注精神健康。」


感情方面,高Ling笑言也不是想要就有,但緣分要來也擋不住:「我個人好理智,如果遇到唔啱嘅感情只係會消耗你,令你情緒唔穩定,咁我寧願單身一個。(唔追求轟烈愛情?)對!我冇咁嘅心力,對我嚟講一段好感情係窩心陪伴,互相支持,見到對方會令整個人壓力冇晒。」


服裝:Maje(@majeparis)
化妝及髮型:小白、James Lee
場地:CLUB ALBERGUE 1601

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!