掃呢頁CODE去手機

2024年2月17日 星期六

Twins:Twins演唱會絕密片段流出 阿Sa幕後伴唱身份揭盅 #Twins #蔡卓妍 #阿Sa

Twins14場演唱會早前圓滿結束,近日蔡卓妍(阿Sa)公開後台換衫絕密片段,回顧一套套靚衫,並感謝一班幕後工作人員的付出,她還突然自爆有幕後伴唱,更 ...






Twins 14場演唱會早前圓滿結束,近日蔡卓妍(阿Sa)公開後台換衫絕密片段,回顧一套套靚衫,並感謝一班幕後工作人員的付出,她還突然自爆有幕後伴唱,更竟同是圈中歌手!阿Sa發文先逐一多謝工作人員、司機等,再多謝工人姐姐照顧她及愛貓。


她之後又重提自己聲帶受損多年,特別感謝師妹曾樂彤,原來對方於後台伴唱,令她成功「打大佬」:「我仲要非常非常多謝曾樂彤,1月20號第一次上台總綵排之後,我個人可以話灰到一個點。我把聲仲未可以控制得好好但第二日已經係show day,佢本身係嚟幫手影吓相又做吓觀眾,但佢知道我嘅擔憂之後,就自告奮勇話陪我一齊唱unison。第二日當佢把聲輕輕喺我耳機裏面出現,我又真係好似輕鬆咗喎。個感覺係好似打機有人陪你一齊去打大佬咁,第一日完咗show,我落台後即刻攬住佢喊。大佬呀!觀眾聽唔到佢把聲㗎!剩係得我一個聽到,咁樣佢都肯陪我唱足14場,仲唱到聲都沙埋,實在太偉大喇!而我亦都可以慢慢將佢把聲喺耳機度一日比一日咁調細聲啲,我真係超級無敵感謝佢,大恩大德無以為報。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!