掃呢頁CODE去手機

2024年3月24日 星期日

中年好聲音2|古淖文被傳有肥媽撐腰篤定冠軍:我自己好努力 #中年好聲音 #肥媽

《中年好聲音2》明晚(24日)舉行決賽,七強將會接受兩個回合考驗,今午(23日)綵排前夕,眾人先抽籤決定出場次序,沈宗賢將打頭陣,接著是顏美羔、陳俞霏 ...




《中年好聲音2》明晚(24日)舉行決賽,七強將會接受兩個回合考驗,今午(23日)綵排前夕,眾人先抽籤決定出場次序,沈宗賢將打頭陣,接著是顏美羔、陳俞霏、譚輝智、古淖文、黃劍文、安雅希。

古淖文於網上票選一直穩守三甲位置,他表示一直提自己要保持平常心,故未因票選而有壓力,加上己經去到決賽,他相信觀眾在過去8個月時間有見到他們的成長。「所以final 都會任性一次,同埋可以表達到古淖文性格嘅歌。」而排舞唱歌方面,古淖文表示已準備得八八九九、似乎信心十足。

古淖文與肥媽情同母子,早年不時一齊登台,問到怕唔怕對賽果有影響,古淖文表示:「一直以嚟大家都睇到我進步,好多人將我同肥媽老師拉埋一齊,但我參加比賽係為自己而唱。同埋我自己都好努力,最開心身邊有好多心支持我、包容我,所以我覺得好好。」講到網上有傳他是肥媽私生子,甚至係秘密情人,古淖文即謂:「我同肥媽真係無任何關係,我意見都無問佢攞。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!