掃呢頁CODE去手機

2024年3月15日 星期五

張致恒獲贈主題樂園年票價值逾五千元 雯雯限動感謝後又有大動作 #張致恒 #雯雯

張致恒意有所指有人借自己上新聞:我算唔算係一嚿好嘅踏腳石?雯雯又發文指責張致恒 從不反省重複犯錯:歡迎另一半同我離婚Steven與雯雯及4名兒子,仲有 ...




張致恒意有所指有人借自己上新聞:我算唔算係一嚿好嘅踏腳石?

雯雯又發文指責張致恒 從不反省重複犯錯:歡迎另一半同我離婚

Steven與雯雯及4名兒子,仲有3隻狗長期捉襟見肘不時呻窮,小朋友連食飯同返學車費錢都冇,無工返又稱成功聘請外佣,令人嘖嘖稱奇。雯雯3月13日在IG STORY貼出照片,原來有人送膾4張迪士尼銀卡年票,雯雯公開多謝有心人:「只想講一聲多謝,這對於佢哋係好大嘅禮物。Just want to say thank you.It's a very big gift for the boys.」之後再出多個post:「多謝IG嘅媽媽,你哋全部都好有愛。」

根據迪士尼官網最新價錢,成人銀卡一張索價$1,468,而小童都要$1,088,計算Steven四名兒子分別19年、20年、22年及23年出世,只有大仔二仔需要門票入場,一套4張足足值$5,112的大禮即可讓他們一家6口暢玩。不過由於來往交通費餐飲等價格都相當高,對一直堅稱「好窮」的Steven夫婦絕對是大數目,story一出即引起公憤指繼續伸出援手只會令他們愈來愈懶。3月15日翻查雯雯的IG,發覺第N次清空,僅餘的幾篇廣告文亦消失。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!