掃呢頁CODE去手機

2024年4月26日 星期五

爾冬陞:演戲有天分 爾冬陞狠批張栢芝「離譜」 #張栢芝 #爾冬陞

導演爾冬陞(小寶)日前為ViuTV節目《導演.門2》擔任嘉賓。一向敢言的小寶談到當年與張栢芝合作的一些軼事時,竟直言:「佢有啲嘢好離譜,不過好快可以入 ...






導演爾冬陞(小寶)日前為ViuTV節目《導演.門2》擔任嘉賓。一向敢言的小寶談到當年與張栢芝合作的一些軼事時,竟直言:「佢有啲嘢好離譜,不過好快可以入到戲,你真係吹佢唔脹﹗」


提到哪位演員值得讓新一輩演員學習,小寶表示﹕「女演員方面好難去講…張栢芝,我好耐無見佢。」他直言與栢芝合作時,經常見她於片場講電話,又要照顧座駕爆胎的胞弟,可謂一心多用:「我話爆胎,妳咪叫架拖車幫佢囉,佢真係好鍾意照顧人,咁樣(講電話)好阻礙整個拍攝進度嘛,等到天黑已經冇耐心再等,咪叫Roll機囉!」意想不到的是,栢芝放下電話埋位,即做到他想要的感覺:「佢演完嗰個shot之後,你真係吹佢唔脹!放低電話,就交到(戲)畀你。」


小寶又指栢芝靠「打天才波」:「《忘不了》裏面嘅經歷,同佢生活無關,但佢就好易入到個情緒。有場戲講佢冇錢要執啲菜食,需要好崩潰情緒,我同佢講:『你唔好瞓,我聽日要你好殘嘅樣。』」想不到栢芝即回他:「吓,咁我今晚去蒲!」翌日早上開工,小寶透露︰「佢蒲完嘞,你話佢去到嗰個情緒咩,又唔係!但佢投入到買菜嗰場,好快拍完,每個shot一、兩take就搞掂…如果模仿佢嘅拍嘢方式就大件事嘞!」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!