掃呢頁CODE去手機

2024年4月29日 星期一

福祿壽訓練學院|郭珮文畀李思捷嚇到唔敢出聲:你係唔係嬲我啊? #李思捷 #郭珮文

原來因為扮工室助理郭珮文登場時以一位漂亮的女教師造型現身,而陳懿德則以「黑板」的造型登場,連面都塗得黑黑的。王祖藍見到陳懿德的造型時更驚呼:「你做乜嘢 ...






原來因為扮工室助理郭珮文登場時以一位漂亮的女教師造型現身,而陳懿德則以「黑板」的造型登場,連面都塗得黑黑的。王祖藍見到陳懿德的造型時更驚呼:「你做乜嘢啊?」李思捷就問郭珮文是否收賣了節目組:「上次德德已經都已經好慘,今次仲慘,要扮黑板,你仍然可以做啲靚嘅miss,究竟發生咩事呢?」

也許是李思捷的樣子太認真,嚇到郭珮文不敢回答,李思捷見她又不回答就說:「er啊?你又唔講嘢啊?er……」陳懿德即打圓場說:「冇事冇事冇事,其實係我同節目組講話我想扮多啲唔同嘅嘢,唔關Juliana事。」陳懿德更立即安慰被李思捷嚇到的郭珮文。

李思捷即說:「我問緊佢啊,Juliana你又唔講嘢,你講句嘢好唔好?」郭珮文仍然是呆了說:「er……其實呢,professor sau啊,你係唔係嬲我啊?」李思捷立即說:「我哋做緊節目,我嬲唔嬲完全冇關嘅,做番正經嘢先麻煩你。」全場立即大笑,因為他們在「扮」近日網上很紅的小學辯論賽影片「係咪嬲咗我」。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!