掃呢頁CODE去手機

2024年4月29日 星期一

吳浩康爆郭思琳家中話晒事 指自己冇地位發言權:你估我好威呀? #吳浩康 #郭思琳

吳浩康(Deep)今日(29/4)現身美孚出席限定音樂會大展歌喉,與粉絲近距離接觸,愛妻郭思琳和囝囝及外父外母亦有到場支持,場面熱鬧。講起湊B心得,阿 ...




吳浩康(Deep)今日(29/4)現身美孚出席限定音樂會大展歌喉,與粉絲近距離接觸,愛妻郭思琳和囝囝及外父外母亦有到場支持,場面熱鬧。

講起湊B心得,阿Deep接受《香港01》訪問時表示:「其實我管教囝囝係比較寬鬆,但對太太就比較嚴謹。(對太太嚴謹啲咩?)其實我喺屋企除咗提供一切生活所需,我係冇乜發言權,亦都冇乜地位,咁所以我係冇得執行嚴謹。我嚴謹嘅時候會係啲咩?就等於我老婆嗰一刻要嚴謹,我咪要嚴謹囉,如果我老婆嗰一刻鬆啲,我咪鬆啲囉。(你係暖男!)唔係,你估我喺屋企好威呀!我唔同你講大話嘅話,我係心甘命抵嘅,但心嗰句可唔可以好啲呀!俾我話少少事呀,例如揀雪糕都俾我揀吓咩味。」

好友張致恒與太太雯雯經常傳出婚變、被人追數等負面新聞,更不時在社交平台呻窮,稱生活拮据,公開向網民求助,惹起網上熱話。被問到今日為何不邀請好友張致恒出席音樂會,阿Deep禮貌表示:「唔講Steven。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!