掃呢頁CODE去手機

2024年5月13日 星期一

港姐2024:港姐架構最大受益人!黎諾懿袁偉豪爆呢種女仔參選最Perfect #港姐 #袁偉豪 #黎諾懿

本年度港姐競選已展開招募行動。今午(13日)無綫於電視城舉行相關記者會,安排10位猛男包括黎諾懿、袁偉豪、丁子朗(丁丁)、朱敏瀚與黃奕斌等站台宣傳,並 ...






本年度港姐競選已展開招募行動。今午(13日)無綫於電視城舉行相關記者會,安排10位猛男包括黎諾懿、袁偉豪、丁子朗(丁丁)、朱敏瀚與黃奕斌等站台宣傳,並公布今年港姐口號為「Proud to be a woman」。台上諾懿與袁偉豪被封「香港小姐架構最大受益人」,事關二人不約而同迎娶了港姐出身的太太。


黎諾懿笑言:「我最尊敬嘅人係我太太,因為佢拯救咗成個宇宙,執咗我呢舊垃圾返屋企!」袁偉豪則放閃:「我太太打磨我,成為更加發光發亮嘅人!」而丁丁則賣口乖,暗指自己流着「TVB血」:「近排我喺內地試鏡,負責人好鍾意問我係咪高海寧嗰間公司,原來努力係可以畀人見到嘅,成為TVB藝人我好驕傲。」


受訪時,黎諾懿指自己與袁偉豪有「臨床實證」:「我哋可以話畀大家知,呢種女仔嚟選係最Perfect嘅,同理我哋都一齊出過港姐外景,但講緊十幾年前嘅事。」至於今年會否幫手,袁偉豪直言無論台前或幕後,只要有需要,他亦相當樂意。談到日前43歲生日,袁偉豪透露生日願望是身體健康,最開心是太太送了一個攝影機型生日蛋榚「賀壽」,又直言想「追多個」。


至於丁丁與朱敏瀚被指「曾經的選美機制受益人」,事關二人前女友都與選美有關,然而丁丁即「表忠」:「我應承咗藝員科高層,嚟緊唔會亂搞男女關係,只專心事業。(話港姐後再搞香港先生喎。)係就好,因為我呢個亞軍當選7、8都冇卸任。(知唔知當年冠軍黎振燁想復出?)坦白講私底下冇聯絡,不過我祝福佢。」至於LOONG 9早前突然宣布取消粉絲見面會,黃奕斌坦言相當失望:「因為前一晚都仲喺度練緊舞。(想補番?)只要要有活動,我就開心嘞。」


談到今年港姐機制,無綫總經理(節目內容營運)曾志偉表示,海外招募期約1個月,而今年外景則有意安排每兩位佳麗一組出發:「安排佢哋去遠啲嘅地方拍攝,好似去荷蘭及中東受訓,而今年嘅評審及表演嘉賓等,我哋有意安排清一色女將。」對於近年港姐三甲被指質數「未達標」,他亦默認:「希望疫情過後通關,多啲人報名,等我哋可以有多啲選擇。」他又指有意安排「亞洲超星團」香港參賽者能自組新組合:「唔想嘥咗佢哋。(上次點解會取消見面會?)真係因為簽證問題,內地成員只係簽咗旅行簽證。」


另外,無綫助理總經理(藝員管理及發展)樂易玲被問到本屆港姐三甲莊子璇、王怡然及王敏慈卸任後的發展,她說:「除咗港姐約,佢哋都同我哋簽咗藝人經理人合約,唔覺得佢哋想放棄。莊子璇已經大學畢業,佢聯絡咗我哋可以隨時做嘢嘞,王怡然就練緊廣東話,佢都出席好多慈善活動,至於王敏慈就讀緊中央戲劇學院,佢仲有幾年畢業,不過放假佢都要喺內地做嘢同試鏡。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!