掃呢頁CODE去手機

2024年5月28日 星期二

郭晉安:C1:郭晉安搭上陳曉華玩忘年戀 #郭晉安 #陳曉華

「三屆視帝」郭晉安月初宣布離婚後首部新劇即將開拍,劇中除了跟力捧小花陳曉華玩「忘年戀」外,更要「湊女」,與首度拍劇的莊子璇演父女。離婚後的安仔都對子女 ...






「三屆視帝」郭晉安月初宣布離婚後首部新劇即將開拍,劇中除了跟力捧小花陳曉華玩「忘年戀」外,更要「湊女」,與首度拍劇的莊子璇演父女。離婚後的安仔都對子女照顧有加,更大爆已請定假8月跟兒子到英國開學。


無綫又一重頭劇《金式森林》即將開拍,此劇與內地平台合拍,全劇25集,更會到內地取景拍攝。而此劇乃「三屆視帝」郭晉安(安仔)宣布離婚後首部劇集,對上拍的已是兩年前的《回歸》及《白色強人II》。雖然經歷婚變,但向來專業的安仔一切已準備就緒。


《金》劇故事圍繞豪門家族承傳、鬥爭,劇中安仔是上市公司主席,有3個兒子,由何廣沛、陳浚霆及羅天宇飾演,而廣沛及浚霆的太太分別是何依婷、陳星妤,羅天宇則與羅子溢細妹郭柏妍有感情線。今次較為突破的是女主角陳曉華(Hera)會跟安仔譜出「忘年戀」,Hera是安仔的繼室。至於「開齋」拍劇的港姐冠軍莊子璇則會飾演安仔的乖乖女。劇中其他演員還有龔慈恩及江嘉敏等。


8月陪仔英國開學


安仔本月初與歐倩怡爆出離婚消息,之後二人一直沒有露面,去年底安仔曾跟16歲兒子郭令山到英國音樂學院面試,兒子更成功被取錄。安仔昨日受訪時坦言接拍此劇時已跟劇組請定假,8月將會陪兒子到英國準備開學:「8月尾我要同佢過去兩個星期,希望我啲戲份可以喺之前完成晒如果唔係就要喺英國返嚟先再拍。」又指今次新劇配搭新鮮,特別與Hera的一段忘年戀:「之前我同佢拍過同一套劇,但就冇對手戲,希望大家可以早啲入戲」劇中他有3子1女,大仔是何廣沛,他笑言對他來說都是一個大挑戰,因為從未試過有個這麼大的兒子。


至於飾演安仔繼室的Hera謂:「我之前拍完《巾幗梟雄之懸崖》後都有半年未開過劇,知道就快開工都有Keep住每日做運動,勤力啲等自己盡快進入工作模式。今次對我嚟講係一個好寶貴嘅挑戰,但係我唔會畀自己太大壓力,反而希望盡情投入呢個角色。」說到劇中要跟安仔發展忘年戀,她謂:「現實生活中我真係未試過,不過我覺得愛都有分好多種類,依家繼續嘗試去認識呢個角色嘅愛。(造型會唔會需要成熟一啲?)我造型都未定晒,所以仲未知道係點。」


莊子璇處女下海有壓力


處女下海拍劇的莊子璇戲份不少,飾演安仔又乖又嗲的寶貝女,她謂:「我第一次見爸爸(安仔)時,佢問應該點樣稱呼我,嗰陣我已經緊張到口窒窒,佢叫我當佢係Daddy就可以,真係好親切。因為我細個成日睇佢嘅劇,我冇諗過可以有一日咁近距離同佢接觸、合作,所以真係好期待。」問到首次拍劇是否壓力很大?她說:「少少大家都話我第一次放鬆啲,不過我唔想拖累大家,所以自己都做咗好多準備。監製都畀咗唔少意見我,好似含住粒話梅講嘢,會更加清晰,又或者咬住木塞讀報紙,令自己咬字更清楚。我又會為角色寫日記,諗吓佢心態點樣,感情點樣表達,收到劇本時,都有對鏡練習,睇吓表情係咪恰當、自然。」


而郭柏妍於劇中飾演羅子溢妹妹,與羅天宇有感情線,她謂:「佢兩個我都係第一次合作,但係因為劇本未出晒,我都好期待發展成點。(劇中好多女角?)我都係第一次同佢哋合作,所以今次組合好新鮮。」而天宇笑言:「我同廣沛演過兄弟都係做佢細佬,但我真實年紀大過佢,所以感覺幾得意。今次角色又係幾唔似我,比較Chill啲,唔係好理世事!」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!