掃呢頁CODE去手機

2024年5月14日 星期二

Jackson(王嘉爾):王嘉爾十指緊扣黎芷珊畫面曝光 爸爸有意刁難愛兒 #Jackson #王嘉爾 #黎芷珊

由黎芷珊主持的無綫節目《芷珊約您》,今晚(12日)播出歌手王嘉爾(Jackson)一集,芷珊直擊Jackson首個巡唱中國區第一站澳門演出,在巡唱前一 ...






由黎芷珊主持的無綫節目《芷珊約您》,今晚(12日)播出歌手王嘉爾(Jackson)一集,芷珊直擊Jackson首個巡唱中國區第一站澳門演出,在巡唱前一天,芷珊直闖綵排現場探班,率先體驗VVIP專屬環節,與Jackson零距離接觸,Jackson滿足芷珊十指緊扣要求,還主動持機自拍、上落樓梯伸出紳士之手攙扶,難怪芷珊冧爆直言有心跳感覺:「明佢啲fans點解咁die hard,我已經落坑了!」Jackson絕對是寵粉狂魔,每站巡唱前必定舉辦VVIP綵排環節,他曾在巴黎站巡唱促成粉絲求婚大作戰做見證人,騷前亦盡應VVIP粉絲要求合照,影足兩小時。


社交平台擁數以百萬、千萬計粉絲,Jackson謙稱自覺目前只是剛起步,做任何事抱感恩心態:「我覺係啱啱開始,名氣又好、popularity又好,我會覺得係泡沫,隨時都可以冇。」自小嚮往演藝夢、不顧家人反對勇闖K-Pop樂壇,Jackson回想曾任劍擊港隊總教練的爸爸,當年開出讓他入行的條件:「爸爸半開玩笑話『攞到冠軍畀你去』,講呢句說話即係唔畀我去,因為知我冇可能攞到。」Jackson不但犧牲參加奧運、入讀美國史丹福大學的機會,更錯失同輩所經歷的時光。2011年他到韓國展開練習生生涯,初時對韓語一竅不通,見其他練習生都好優秀,有感技不如人,坦言第三天已想過放棄:「技術又冇,生活所有嘢變晒,好孤獨。」、「唯一可以同佢搏嘅,你做十個,我就做一百個。我要先令到自己技術進步,想去邊間公司都去到。」近乎10年沒休息過的Jackson,今年踏入30歲,他希望放慢腳步,帶父母去旅行。


Jackson爸爸王銳基亦有受訪,王爸爸指當年是有意刁難兒子,但看到他目前驕人成績感到自豪,指Jackson向來報喜不報憂,從來沒見過其軟弱一面,說時王爸爸不禁眼泛淚光:「就算GOT7出道,佢真係用條命嚟搏,好努力。人哋禮拜六、日休息,佢就返內地跑行程,趁飛機來回時休息瞓覺,你話作為父母係咪好心酸……」王爸爸和王媽媽首次到現場睇騷,還上台與Jackson擁抱,兒子更親吻父母面珠。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!