掃呢頁CODE去手機

2024年5月3日 星期五

網紅MuiZi上ViuTV節目大談「痛車」文化 IG起底藏海量福利圖! #Viu #ViuTV

眾位女主持都表示對「痛車」文化不甚了解,娟姐練美娟更直言,收到稿之後以後「痛車」即是「痛快地揸車」的意思,不過,網紅MuiZi就解釋說,原來「痛車」有 ...






眾位女主持都表示對「痛車」文化不甚了解,娟姐練美娟更直言,收到稿之後以後「痛車」即是「痛快地揸車」的意思,不過,網紅MuiZi就解釋說,原來「痛車」有「令人不忍直視」的意思。潘杰寧也問道吸引力在哪?她就回答:「就係將自己鍾意嘅動畫擺喺架車度,之後帶埋『我老婆』出街嘅感覺。」

網紅MuiZi也直認,自己玩「痛車」有一顆「毒毒的心」,不過熱愛「痛車」的人當中,也不乏大學教授、老師等等的人。

倪晨曦問道,玩「痛車」有沒有最深刻的事分享,網紅MuiZi就十分坦白的說:「因為架車係我男朋友,揸返工或者出去玩,基本上佢去邊我都會知。基本上我瞓醒就會發現,我男朋友今日返工行呢條路,喺邊度邊度見到你架車咁樣。」

性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)


性感網紅MuiZi。(IG@lengmuijai)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!