掃呢頁CODE去手機

2024年6月15日 星期六

談判專家專訪|保留90年代背景 導演邱禮濤︰《寒戰》都拍97前 #寒戰

原來今次已是邱禮濤導演第二次獲邀請翻拍《冇數講》的香港版,「第一次邀請時,我唔想執導重拍作品,所以推掉。」來到今次,由第二位投資者獲得版權,偏偏又想到 ...






原來今次已是邱禮濤導演第二次獲邀請翻拍《冇數講》的香港版,「第一次邀請時,我唔想執導重拍作品,所以推掉。」來到今次,由第二位投資者獲得版權,偏偏又想到邀請他執導,連邱禮濤都覺得算是種緣份,於是便答應。問到是否特別喜歡該劇本?「當然唔係,如果自己好鍾意,先唔敢拍。」

保留90年代背景

改編原著故事,內容可以一樣,但大可以改為現世代,相信在籌拍時會更方便,亦省卻時空穿崩的問題,但邱禮濤就選擇保留時間點,這正正是為方便得到內地審批。「而家拍《寒戰》都要係97之前,去到某種內容就要拍97前。」如果有看《談判專家》,當中的黑警最終都是罪有應得,完全合乎以往合拍片的結局要求,但似乎近年的要求更為嚴謹。「警察是模範市民,點會有壞人。」邱禮濤說。

觀眾如有看原版《冇數講》,不難發現《談判專家》的首預告,是刻意只播放與原版相同的情節和畫面出來,完完全全是典型的翻版感覺。邱禮濤︰「第一條預告,電影公司唔想畀其他嘢大家睇住,這是我同意的。但最初甚至有考慮不用強調翻拍,這是我反對的。我覺得由自己講,總好過畀人發現,而且係真金白銀買版權返嚟拍,仲要唔平,好多十萬美金。正如我做完呢個訪問,落到去唔會同人講,我剛剛做完0乜嘢個訪問,如果咁偷偷摸摸,不如唔好做。」

吳鎮宇轉做社工更有說服力

《冇數講》故事講有黑警濫用機制漏洞呃保障基金錢,由於不知道成個州份有哪位警察信得過,所以談判期間,Samuel Jackson要求由另一個州的警察參與談判行動。故事來到香港,彈丸之地,全港18區好難可以獨善其身。「唔通你話搵元朗個警察?唔合理,有想過搵內地公安,但涉及到公安就要經多個部門審查,要花更長時間。為合理化事件,於是改成搵一位退役警察(吳鎮宇)來做這個談判專家。」

吳鎮宇戲中原是警察,亦兼任談判專家工作,因一次談判事件失敗,毅然轉行做社工,覺得由源頭解決社會問題,比發生問題才談判更實際。邱禮濤︰「原著開場第一單案,就是一宗家暴事件,雖然最終解決了,但我不太喜歡當中的處理,尤其Samuel Jackson最後對犯人的怒目凝視,其實佢唔係十惡不赦的人,根本是宗家庭糾紛,如果社工及早處理可能冇呢件事發生,從而令我有這個改編。」

改得太盡就無謂

版權在手,荷里活方面沒有太大的制肘,可以任意改頭換面,反而是邱禮濤不想改得太盡。「如果改到好盡就無謂啦,版權費都唔平。如果我係買金庸作品,有《笑傲江湖》四個字畀我用都有作為,但你要用《冇數講》我又唔想,英文戲名《The Negotiator》在華語世界又有冇幫助呢?所以寧願只將不喜歡的情節,或不適合香港發生的內容改調。」

《談判專家》開場的一宗案件,由劉德華飾演一個精神失常的父親,去到社福機構脅持人質,劉德華作為監製,客串一幕非常合理,但驚喜位在於飾演太太的是導演兼舞台劇演員彭秀慧,到底邱導是怎樣想到這個選角︰「有劉生,自然就想有個好啲嘅對手,成本上冇能力搵到一位有份量的演員去做,於是就嘗試從演技入手,彭秀慧有當演員,演技冇問題,而且由一位導演去做亦有新鮮感。」事實上開場一幕,的確已感受到三大影帝的較量,而彭秀慧亦破格地演繹一名瘋婦,極具新鮮感,大家記得準時入場,唔好錯過。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!