掃呢頁CODE去手機

2024年6月3日 星期一

冼靖峰話拍BL劇預老友做CP 丁子朗:如果佢唔揀我,我嬲㗎 #丁子朗 #冼靖峰

去年TVB舉辦選秀節目《亞洲超星團》,派出丁子朗(丁丁)、冼靖峰(Archie)、黃奕斌(大Hugo)、文佐匡(Sean)及黃星綽(細Hugo)五位猛 ...




去年TVB舉辦選秀節目《亞洲超星團》,派出丁子朗(丁丁)、冼靖峰(Archie)、黃奕斌(大Hugo)、文佐匡(Sean)及黃星綽(細Hugo)五位猛將參賽,雖然只有三位成功加入男團「Loong 9」出道,不少網民都對未能入圍的感到可惜,更指香港區的參賽者可以自組一隊來表演。昨日(2日)這五位猛將就組合成限定隊伍現身維園表演,就現場所見,他們接近6時才正式表演,有粉絲表至自己一開門就來排隊「霸靚位」。丁丁率先出場唱出《餓狼傳說》,Archie就唱出《愛是永恆》,大Hugo就唱出《我們都是第一次做人》,Sean就唱出《告白汽球》,之後再五人合體唱出《初戀》及《小幸運》,不少現場觀眾都聽得如痴如醉。

五位猛將接受《香港01》訪問時被問到再次合體感覺如何時,丁丁表示十分開心:「佢哋之後都好忙㗎啦,以Loong 9嘅身份有見面會啦,喺見面之前都可以率先見咗佢哋先,我覺得好幸運啊!」細Hugo就覺得像回到比賽時:「好似返番去我哋嗰陣比賽咁啦,我哋又係呢班人啊,雖然今次唔係齊人,但有Hugo加入我哋演繹返《初戀》呢首歌,係一個非常好嘅體驗。」Archie突然「笑匠」上身表示除了《初戀》外,還有一首歌會唱:「啱啱丁子朗講到話係好幸運啦,所以我哋就唱小幸運啦。」旁邊的人對於他這個「冷笑話」防不勝防,紛紛大笑起來。突然間他們就開始「冷笑話放題」,大Hugo接著說:「喺呢個好幸運嘅時刻呢,我覺我哋每個人都好似隻餓狼。」

細Hugo被問到自節目《亞洲超星團》完結後曝光率比較低,他就說到:「間唔中都會有啲幕前嘅工作,但係我覺得喺得閒嘅時間最好就係裝備自己,閉關修練,當有任何幕前嘅機會嘅時候先可以畀大家見到一個更好嘅我。」

Archie、大Hugo及Sean下星期即將舉行見面會,他們被問到心情如何時,Sean表示不緊張:「比較期待啲,上一次已經取消咗一次,咁依家終於有得同大家見面,已經隔咗好耐時間,想快啲可以同大家見面。」大Hugo都覺得不會緊張:「其實我哋中間每個人每日都喺度練緊當時已經準備好嘅嗰啲表演啦。」他已經積極準備見面會的表演。Archie則覺得著重的地方應該不是舞台上的表演,反而是與粉絲的接觸:「齊晒12個人,今次應該係第一次見到大家,我覺得我會比較著重同fans之間嘅互動。」可以見到他相當寵粉。

Archie早前接受專訪時提及到如果拍BL劇可以選對手時,會選丁丁做對手,丁丁被問到如果他真的邀請一起拍攝時,自己又願不願意時,他笑著說:「如果佢唔揀我,我嬲㗎!好彩佢揀咗我啫,係唔係即刻開啊套戲?」看來丁丁跟Archie的友好程度遠比我們見的更好,二話不說要一起拍戲。丁丁更提及到自己已經回歸到演員的身份:「啱啱已經拍完套劇,嚟緊會再開,所以有咁嘅機會凡接觸唔同嘅戲劇,用超星團呢個身份同關係帶去戲劇世界同佢哋一齊做有啲火花,我諗都會幾好睇。」

而「前輩級」演員丁丁被問到會否傳授經驗予Archie時,他則表示不敢當但可以互相交流。Archie說:「我覺得大家交流吓啦,佢一定係我嘅大前輩啦,好早已經入行,佢經歷咗好多唔同嘅嘢,亦都將佢嘅經歷同知識傳授畀我。」

他們被問到會否再合體時,他們都表示很樂意再次合體,因為他們都熱愛表演,丁丁說:「我哋五位都係做好隨時準則狀態,一有人嚟搵我哋就即刻唱!」可以見到他們對表演算得上是熱誠滿滿。細Hugo覺得每次一起工作都十分開心,亦希望之後可以多一點的機會一起工作,相信亦是不少粉絲心中所想。大Hugo則搞笑說:「你哋都講到咁啦,唔通我話唔想咩。」他表示希望多一點合作機會,可以聚在一起打鬧,Sean都是同樣希望多一點合作。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!