掃呢頁CODE去手機

2024年7月24日 星期三

13萬粉絲靚女網紅疑公然地鐵被陌生男「頂屁股」 現場照瘋傳網絡 #瘋傳

地鐵不時出現性騷擾個案,日前有網民在地鐵目睹一名頭髮花白的黑衣男子,用前身緊貼一名年輕女子背部,而該網民聲稱車廂內尚餘大量空間,該男子緊靠程度令該網民 ...




地鐵不時出現性騷擾個案,日前有網民在地鐵目睹一名頭髮花白的黑衣男子,用前身緊貼一名年輕女子背部,而該網民聲稱車廂內尚餘大量空間,該男子緊靠程度令該網民起疑心,故網民拍下照片擺上社交網,Instagram坐擁13萬粉絲的網紅「Sa妹」有見及此,現身指證疑曾被同一陌生男性騷擾。

該網民後來驚覺兩人不認識對方,她發文指:「話說今日搭地鐵 有個男人同個女仔貼到實一實 當時其實架車仲有大把位... 望望下唔對路即刻影底佢(比佢望到我影佢咁好驚)果然原來2個係唔識既......勁恐怖」。

而Sa妹即轉發該則帖文,透露以往疑被同一名男子「頂Pat Pat」,她發文:「多謝呢位小姐影到佢正面同埋犯罪證據 果時我比佢頂 pat pat 我乜都唔敢做,淨係夠膽擰轉面啤住佢 然後佢已經背住我 所以我影唔到佢正面 而且佢頂住我pat pat嘅時候,我根本影唔到證據 而家終於有人影到,還我一個清白 好嬲 果時已經好唔開心 然後仲要俾班男人blame the victim!話係我問題!」而Sa妹也公開該男子背影照,憶述被他兩度「頂Pat Pat」,引起網絡熱議。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!