掃呢頁CODE去手機

2024年7月24日 星期三

炎明熹續約扭計惹無綫不滿慘遭雪藏 鍾柔美獲力捧拍新劇:幸運啫 #炎明熹 #鍾柔美

鍾柔美(Yumi)日前與姚焯菲(Chantel)和詹天文(Windy)於旺角麥花臣場館舉行《音樂出沒:Let'splaytogether演唱會》尾場, ...




鍾柔美(Yumi)日前與姚焯菲(Chantel)和詹天文(Windy)於旺角麥花臣場館舉行《音樂出沒:Let's playtogether 演唱會》尾場,樂易玲、炎明熹亦有來捧場,不過炎明熹就坐在樂易玲身後,被拍到零交流。

今日(24/7)Yumi現身黃埔出席新城電台節目《Z世代咪高峰會》時,接受《香港01》訪問說:「其實我知道佢有嚟度睇我演唱會,我已經好開心。至於話佢哋零交流,我就冇留意,因為我好專注跳舞,係因為前一日我唔係好滿意自己嘅表現,變咗我就冇留意其他嘢。(無綫冇派人採訪Gigi活動,覺唔覺好慘?)我又冇留意,但見到佢過嚟睇騷佢係好開心,完全唔覺佢有問題。」

提到剛開完演唱會,緊接出新歌又拍劇新劇《臥底嬌娃》獲無綫力捧:「我又唔覺得係嘅,我只係覺得自己幸運啫。(Gigi就少咗!)我就冇留意Gigi,我淨係只係知道佢嚟咗睇我演唱會。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!