掃呢頁CODE去手機

2024年7月16日 星期二

港姐2024:港姐︱終極15佳麗係你心水?外景有人飛蒙古有人要留香港 #港姐

無綫《2024香港小姐競選》15位入圍佳麗今日(15日)首度見傳媒,當中包華姐鍾翠詩(Tracy)、「城大李嘉欣」倪樂琳(Ellyn)、「Hot版鍾麗 ...






無綫《2024香港小姐競選》15位入圍佳麗今日(15日)首度見傳媒,當中包華姐鍾翠詩(Tracy)、「城大李嘉欣」倪樂琳(Ellyn)、「Hot版鍾麗淇」梁嘉莹(Emily)、莊曉婷(Kimmy)、謝淑怡(Zoie)、「艷麗版蔡潔」程姜月(Dolores)、楊梓瑤(Amina)、王汛文(Candice)、吳芷靖(Clary)、俞可程(Kanis)、秦冀雯、李曼思(Adria)、陳甜甜(Rose)、陳紫佟(Jessie)及盧凱怡,其中前14位之前已現身髮型屋變髮,唯獨盧凱怡當日沒有出現。


另外,今年港姐外景地點分五個地方,分別內蒙古、塞班、新加坡、菲律賓碧瑤及香港,會由不同女藝人帶領3位佳麗。另外,大會公布觀眾投票5名得票最高佳麗,分別是陳甜甜、梁嘉莹、李曼思、倪樂琳、吳芷靖。


Ellyn對此表示大感榮幸及開心:「有一班投我票網友,冇諗過大家咁支持我,收穫大家咁多嘅愛,我會打醒十二分精神,會嚴陣以待。」至於會否覺得「李嘉欣」的稱號為她帶來不少票數?她坦言:「多謝大家畀呢個稱號我,我自問冇佢咁靚,佢真係好靚,我唔敢當。呢個稱號有好有壞,好嘅係大家容易記得我,唔好嘅係好大壓力。(你係大熱,之前預咗成為5位票選最高佳麗?)我唔敢諗,因為唔知大家係咪真係會落手落腳投票畀我。我都有喺社交網呼籲大家投票畀我。」


另外,提到她曾與有「港版子瑜」之稱的藝人區明妙組本地女團Morii Girls,她澄清並沒有組女團,亦沒有出道:「只係同一班鍾意K-Pop嘅朋友一齊cover啲歌,唔算係出道或者係組女團,至於寫真係陽光積極嘅相,而唔係色情裸露嘅相,係一班女仔一齊去海灘影相打卡,唔係一啲唔好嘅嘢。(係咪依家唔再甫泳照?)唔會,我哋係好大方咁展示自己嘅身材,着泳衣大家都會喺決賽見到,唔係唔得體嘅嘢,後生女好多時都鍾意去沙灘打卡影相。」但她謂平時在社交網發文都會小心,因為是公開平台,希望給人正面形象。


而Emily對成為5位票選最高佳麗之一感開心:「多謝支持我嘅人,呢個成就唔止係屬於我自己,亦係屬於支持我嘅人,我會繼續努力。」她今日在台上不停轉換甫士,堪稱甫士王,她指自己上台前有對鏡練習一下,上台時對自己很有信心,故狂擺甫士,問她認為自己優勝之處?她說:「我上網睇到好多朋友都話俾我嘅自信同積極嘅生活態度感染,有個粉絲話因為我而鍾意咗健身同做運動。(入圍後喺社交網甫嘢會小心啲?)成為公眾人物後,無論甫任何嘢都會小心啲。」


至於李曼思多謝大家支持,問是否打下強心針?她稱對自己有信心,最自信是溜冰,之前在才藝表演中有示範溜冰。問到入圍後在社交網貼文會否更小心?她揚言不會:「做自己,欣賞你嘅人自然會欣賞,我冇因為參選而將社交平台大清洗,都係一切照舊。」


另外,部分佳麗的廣東話仍有待進步,當中「河北黃婉佩(Race@2R)」之稱的9號陳甜甜內地口音非常重,對於能成為觀眾投票最高頭5位,她表示感謝大家支持及喜歡,亦坦言有留意網民對她口音的批評,她指會聽取大家意見,亦希望大家給她一點時間學好廣東話,現時有跟老師學習,跟佳麗們亦盡量以廣東話溝通,更笑言不介走搞笑美女路線,最重要可帶給大家正能量。


而大熱之一的鍾翠詩為華姐亞軍,有選美經驗的她卻未能入選觀眾投票最高頭5位,她受訪時對此表示未有失望,覺得或因自己的口才未夠淡定而影響票數,又指入選5位佳麗都有自己優點,覺得可以互相學習,她又分享自己選美心得:「最緊要比賽當晚顯示到對自己嘅自信,保持笑容唔好驚,最緊要淡定,放開自己享受舞台。」提到她身高上較為輸蝕,她表示選美除了外表及身高外,內涵、口才及自信美也會影響評判的評分,直言對自己於舞台上的表現最有信心。


至於佳麗陳紫佟,是15位入圍佳麗中年紀最少,剛考完DSE的她即將迎來放榜,問到放榜跟選美哪樣比較緊張?她説:「都緊張!」又坦言自己人生經驗比其他佳麗少,會加倍努力做好自己:「説話技巧同儀態。(媽咪參選過?)係呀,不過佢因為要去留學所以退選咗。」她表示若DSE成績未如理想,會找其他途徑繼續學業,暫未打算出外升學,又指今次參選港姐獲媽咪支持,知道她成功入圍感到高興。


「艷麗版蔡潔」程姜月,在亮相環節時於台上撠到更險些跌落台,她受訪時解釋因台上地面不平坦,於綵排期間亦有其他佳麗被絆倒,到正式時就輪到自己「中招」,笑言當時有緊張了一下:「不過即刻調整返。(如果真係跌到點處理?)會即刻行番上去,因為唔想影響其他人。問到她未能入選觀眾投票最高頭5位,她表示未有失望:「15個女仔都優勢,無論邊個入都開心。」


提到她有教其他佳麗講廣東話,她表示有教9號佳麗陳甜甜:「平時有盡量同佢講廣東話,希望佢聽得好啲,其實語言唔係咁快學到,相信佢2個月後會更加進步,希望大家畀多啲時間佢。」


至於5號佳麗莊曉婷,穿起4吋高跟鞋亮相時,明顯步履不穩行得生硬,她表示平日很少穿高跟鞋:「會喺屋企練多啲。」她坦言首次面對大型比賽心情緊張,有很多地方需要改進。


無綫助理總經理(藝員管理及發展)樂易玲與製作部高級經理(非戲劇製作)何小慧也有現身,樂易玲稱入圍佳麗均是心水之選,提到有參賽者指合約太辣而引發退選潮,她說:「個合約咁多年都係一樣,係有啲嚴格,想選一個有心為香港出力嘅人,能夠做香港大使,我哋再三請律師研究過,最後都係決定保持不變。」


講到參賽者郭恩程本身有約在身,仍跟無綫簽約,她稱不會向對方追究:「可能佢當年都唔知自己簽咗啲乜,後來番去睇番先發現有約在身,我哋要求佢同對方解決,但佢過咗限期都解決唔到。(參賽者陳元元之前喺內地貼海報話投票送海鮮?)可能佢都唔知呢個行為有問題,而且佢本身都唔夠分數入圍,所以冇影響結果。」


提到退選的參賽者林瀾指獲樂易玲致電挽留?她坦承:「我覺得佢幾靚,但因為佢有工作,公司唔畀佢請假,我哋公司同事打畀佢,我同佢傾咗幾句,我叫佢考慮清楚,參賽與否將會係兩個唔同嘅人生,叫佢同家人商量再決定,我係有鼓勵佢。」對於今年有不少參賽者在社交網公開面試或合約內容,問之後會否就此作出限制?她坦言現時流行自媒體,難免有人以此增加流量,但認為無論佳麗或藝人,都希望他們能在社交網發放正能量。至於何小慧被問到稍後會否再淘汰佳麗,她稱要視乎她們在外景的集訓表現而定。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!