掃呢頁CODE去手機

2024年8月2日 星期五

孫慧雪再遇極品工人 傳網圖扮懷孕深感無奈︰姐姐清空房間走咗 #孫慧雪

孫慧雪家傭推窗落街徹夜未歸 竟敢提一要求︰求姐姐面皮厚度?孫慧雪經常遇到古怪陪月或外傭,兩年前曾控訴工人姐姐入屋短短兩星期,已經發生「七不思議」事件, ...




孫慧雪家傭推窗落街徹夜未歸 竟敢提一要求︰求姐姐面皮厚度?

孫慧雪經常遇到古怪陪月或外傭,兩年前曾控訴工人姐姐入屋短短兩星期,已經發生「七不思議」事件,除了抵達首日即失蹤,更「用神力推咗我屋企隻窗落街!」等:「之前嗰啲有個欠債,俾人追債、有個偷嘢、有個竟然係犯罪集團,搞到警察攞搜查令上門🤦🏻‍♀️。」早前見到她帶同外傭到日本旅行,本以為終守得雲開見月明,未料到又再出事。她上載一張「兩條線」的驗孕照片,竟是工人姐姐走佬﹗

阿雪留言:「返到屋企發現姐姐清空房間走咗,佢只係send 張呢幅圖俾我另一位姐姐就失蹤咗😅事緣係之前我哋去美國嘅時候,借錢俾佢買機票返印尼放假~佢返嚟就話有咗BB喺呢度同佢講聲恭喜!」但照片原來竟是3年前的網上圖片,阿雪接受《01娛樂》訪問時無奈指:「唉,我依家先知呢幅係網圖。」

對於接二連三工人出事,阿雪接受《01娛樂》訪問時仍算樂觀:「無其他財物損失,前一日出咗糧畀佢,然後呢個姐姐同我講想出去買啲嘢,剛好嗰日我地全家出街陪小朋友玩,返到屋企就發現佢已經執晒嘢走咗。跟住佢就係SEND咗呢幅網圖畀另一位姐姐無講任何嘢就完咗。我地其實無嬲只係覺得好搞笑,連中幾元,咩都試過晒食全餐,最嬲係另一個姐姐,粒聲唔出走咗留晒D嘢畀佢做。因為我地2個小朋友,已經急急請返個新姐姐返嚟。」有網民建議阿雪不要聘用姐姐,改為請本地鐘點,但她表示太貴不作考慮。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!