掃呢頁CODE去手機

2024年8月2日 星期五

莊韻澄老公稱公開CCTV只想她檢視問題 哭求原諒:佢睇唔到我嘅好 #莊端兒 #莊韻澄

莊韻澄(前名:莊端兒,Xenia)近日與經理人老公呂成忠鬧離婚,上周女方突然釋出律師聲明,指二人早於去年7月起正式分居,正辦理離婚手續。事發後,二人透 ...




莊韻澄(前名:莊端兒,Xenia)近日與經理人老公呂成忠鬧離婚,上周女方突然釋出律師聲明,指二人早於去年7月起正式分居,正辦理離婚手續。

事發後,二人透過傳媒互數對方不是,先是男方在邵子風與大佬B主持的網台節目《娛樂油麻地》上,公開家中CCTV片段,指控莊韻澄有產後抑鬱、曾抱仔危站露台、用符水幫兒子抹眼、餵飲符水等等;他又否認食軟飯,指自己工作性質是在家工作,而且每日要車滈滈返學放學和忙於家事。去到訪問尾聲,呂成忠哭訴很想見兒子,指太太寧願將兒子交畀社署都唔畀自己。然而在訪問後,男方卻在社交平台表示好愛太太,向老婆道歉等等。

呂成忠受訪翌日,莊韻澄以千字文發表回應,連日來亦接受多間傳媒訪問,包括《香港01》。她否認有產後抑鬱和自殺傾向,斥男方不事生產、叫X(嫖妓)、是老千、城府極深將片段剪頭剪尾等,承認自己的確在無計可施下要BB飲符水,她覺得大家可以說她迷信,但就絕對不是不愛錫BB。莊韻澄指不介意被公審,已有心理準備要承受輿論壓力,即使大家當食花生或笑柄也好,她也必須站出來用事實回應,她發文說:「我回應主要係因為我想老千無所遁形!過往因為我嘅過去情史、我嘅身份,令我有所顧忌,遇人不淑嫁錯人做錯事,這些都沒關係!是我自己選擇我必需承受面對同解決,最重要的是:要有重新開始的勇氣!」

專訪|莊韻澄老公威嚇對話曝光 稱充滿仇恨:我係你養住嘅傻仔

專訪|莊韻澄老公神秘身世曝光 打理戶口百萬變兩萬:我係呆咗嘅

她指自己原本傾向閉門解決,只不過自己已被公開聲討,就會繼續陳述事實及面對現實,並非想與任何人繼續罵戰。為了令讀者更睇到事實全貌,記者試圖邀約呂成忠做訪問,不過他表示自己將第二度現身《娛樂油麻地》節目詳盡回應事件,暫時未有說話想補充。

昨晚(1日)節目播出,最令人出奇的是呂成忠在節目中哽咽表示自己想與太太復合,女方早前表示,若想復合請先去找一份要交稅和強積金的正職,他二話不說謂:「如果即刻復合,我就即刻做。如果佢嘅要求係咁簡單,我會即刻做。你要我放棄而家嘅工作我咪放棄,做你要我做嘅嘢。」表示可做後期製作、剪片等老本行。他多次哽咽發表愛的宣言,如:「其實我哋係可以好幸福!」、「小朋友同家庭係我一生。」等等。

不過,由於他口講愛老婆,但又在節目中公開家中CCTV去指控女方,無論誰是誰非,對莊韻澄形象一定有所傷害,與他所講「請不要傷害滈滈媽咪」自相矛盾,他坦承有衝突,卻稱:「好多嘢我提過你曾經做過呢樣嘢,你就會當成威脅,我只係想你冷靜啲,點解溝通唔到。我對太太百分百真誠,對小朋友都係,我願意為佢做任何嘢,我有諗過唔駁嘴,唔回應,咪由得人話我係渣男、賤男,但係我唔想個仔覺得有個咁嘅爹哋。所以我都係Prove我做緊啲乜嘢,為咗頭家自己好努力。」他相信兒子都想見到父母拖著他一齊行,去海洋公園玩。

呂成忠為公開CCTV致歉,解釋此舉只是想讓莊韻澄檢視一些問題,「我想你睇睇,我又想證明你老公唔係大食懶,唔係冇做嘢,我付出好多好多,唔知你睇到有幾多。」他否認自己好食懶非,純粹是每晚哄完BB入睡後才有時間工作,清晨才可睡覺,幾個鐘後又要煮飯,「但係我唔覺得攰,我就係想為屋企做呢啲嘢。」對於見到老婆抱著兒子危站露台都不阻止,反而選擇偷拍,很多網民認為說不過去,呂就解釋:「因為唔止一次發生,自己每次都係喺側邊等,有時會等足四個鐘,我試過攬住佢,但佢會大叫『非禮』、『唔好掂我』,佢會伸BB出去,佢有情緒,我盡量想佢冷靜。」

他覺得莊韻澄難以溝通,當自己試圖解釋都要經過包裝,並婉轉表達,但女方總是覺得他駁嘴,他之前選擇忍口,不過怕不澄清就被兒子誤會自己為人才攤開肚皮。呂又向莊韻澄說:「你情緒到、憤怒,但係我想你好好檢視自己,你可以睇FaceTime我點同BB相處,你係旁觀者又做過啲咩?」在與太太溝通期間,呂多次Cap圖留底,令莊韻澄及外間有人覺得他有計謀,大佬B問是否因覺得長期雞同鴨講才Cap圖,呂成忠承認,又指莊經常忘記自己說過的話,但他一解釋得多又被說成駁嘴,所以自己才叫她睇Cap圖。邵子風此時插嘴指,從過往與莊韻澄的工作經驗中,確是感受到對方不太醒目,記性差。

女方在千字文回應中講到:「即使我孤身一人要面對你發動嘅一切事情,我仍然會坦然面對!」呂成忠否認發動,哽咽表示自己一樣孤獨地承受着大家的責罵,但仍想證明畀老婆睇,自己不是一個太差、太廢的人,「佢嬲我,睇唔到我嘅好。其實佢好孤獨,我想大眾幫我一樣嘢,可能我唔識表達,我想傳達我嘅愛畀佢,一齊唔好再鬧佢,想畀佢知道你老公係點,未來會點,老公不停為你成長,配合你,為咗頭家,我想你睇到依樣嘢。」

呂成忠亦透過訪問回應幾點莊韻澄對自己的指控,第一點,莊曾指他要求男方搬離大埔寓所及交還Tesla車,但男方以兒子做擋箭牌,拒降低生活質素及交還,卻連車費、隧道錢等都不願支付,呂說未與莊韻澄交往時已有揸車,至於部Tesla他一直當作是屋企車,因為平時只用來接載小朋友、莊韻澄和家人,又透露莊韻澄曾表示為了兒子,願承擔交通費,一直以來都冇投訴。

第二點,莊韻澄說想另覓居所,但男方堅持睇大埔樓,睇啱一個$27,000租金的單位後要女方簽約,莊強調:「從分居開始,我真係一蚊都唔會再使喺佢身上!」又怕簽完約男方無力交租時自己要「上身」,最終因女方不肯就範令簽約告吹。呂成忠指該單位只是$21,000至$23,000,經紀叫兩夫妻一齊簽,他反而說:「我唔使太太錢,我自己簽啦,業主都想租畀我。」而最終簽唔成,他解釋因為滈滈生病了,要帶他睇醫生,後來再找一個價錢較相宜的租盤,又指明明曾向莊展示與經紀的訊息,但如今莊韻澄口中的卻是另一版本。

第三點,莊韻澄車Cam片被「剪片大師」剪接過,永遠冇起點和終點,只得公路片,質疑有人毀屍滅跡,又提到男方曾「叫X」,男方以「冇佢咁好氣」的態度回應:「你唱衰我做咩啫?我做咩要睇個車cam啫?」指莊韻澄過往也曾在自己面前說他「叫X」,但是是很精靈的整蠱語氣。他稱沒對車Cam片做過手腳,亦不會刻意檢查,片段不全有可能是零件鬆脫所致。邵子風問出關鍵問題:「你有冇叫X呀?」呂答:「冇。」被問那為何女方會有此說法,呂則笑笑口謂:「佢想整花我,唱我囉。」

對於莊韻澄指分居期間去旅行都是為了兒子著想,呂不太同意是復合旅行,表示:「我覺得大家冇分開過,嗌下交啫,我希望溝通完會冇事。」而第四點,太太指呂成忠帶兒子去台灣,莊韻澄與母親知道因為呂以父親身份帶兒子出境是合法的,故不能報警,無計可施下只好佯裝配合,兩母女輪流道歉求呂成忠帶BB回港。他說去到台灣後,雙方以訊息溝通反而更平心靜氣,回港幾個月都過得很開心、關係好好,又說:「帶走佢,唔報行蹤佢都吹我唔脹㗎,我同佢就係想溝通呀嘛。」當主持人指出,莊兩母女可能只是為了要見BB才作勢配合,呂聞言說:「咁樣好唔開心,我以為真係解決到屋企嘅嘢,因為之後幾個月都好開心,無時無刻都傾偈。」又透露為了讓莊韻澄安心,兒子的護照目前都由莊保管。

不過第五點就有「羅生門」,上周二人爭接兒子放學,爭持不下間驚動警方,警方認為要交由社署看管,男方曾在上次上節目時,說自己因不想兒子在社署生活蒙上陰影,決定妥協,提出讓兒子跟媽媽;不過女方的說法卻是警方判斷後,決定把兒子交還媽媽,雙方說法有出入。男方重申:「最後係我喺現場,畀警司畀返個仔你。」反指女方省略與警司對話內容,「警司講得好明確,話Xenia唔妥協,好明確交畀社署㗎喇。」之後他開始抽泣,說自己還叫社工帶埋他為兒子準備的飯盒返社署,見到警司打電話,他於心不忍就說:「唉,算啦,你畀媽咪啦……我個仔好好記性,佢起身會記得曾經發生過乜嘢,呢個係佢陰影,我唔想。(所以你縮?)係,我仲同警司講可唔可以每次畀我同個仔Goodbye kiss,但佢哋唔理。」

在訪問尾聲,呂成忠再向莊韻澄發表求饒宣言,他說:「對唔住,你原諒我!有咩我都會改,求你,同我重歸於好,開開心心,為咗滈滈。滈滈最想就係我同你一齊照顧佢,佢鍾意爹哋媽咪,佢真係好鍾意爹哋媽咪,原諒我。」他又指二人都很愛錫滈滈,明明有共同理念,何必鬥爭?更謂:「正常家庭都會有磨擦、埋怨,你唔鍾意見到我,我唔介意去車度瞓,但BB最開心見到我哋一齊。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!