掃呢頁CODE去手機

2024年8月3日 星期六

專訪|莊韻澄與霍哥合照會被鬧 偷看外置硬碟戀情遭逐一「鞭屍」 #莊端兒 #莊韻澄

莊韻澄(前名莊端兒,Xenia)自從宣布與經理人呂成忠(Joe)離婚,二人連日來隔空駁火,公說公有理,婆說婆有理爭執不下。莊韻澄現身接受《香港01》訪 ...




莊韻澄(前名莊端兒,Xenia)自從宣布與經理

人呂成忠(Joe)離婚,二人連日來隔空駁火,公說公有理,婆說婆有理爭執不下。莊韻澄現身接受《香港01》訪問,稱不想與任何人繼續罵戰,只想回應不實指控。莊韻澄稱婚後,未知是否女尊男卑的關係,另一半開始對她精神虐待,即使她在懷孕,呂成忠(Joe)亦不斷挑起事端吵架,令她多次受不了而作出極端行為,務求令對方冷靜。

懷孕仍飽受言語暴力:我都唔想傷害自己

「有次我個肚好大,又嘈交,我沖緊涼,咁我就話『你唔好再嘈啦,你再嘈我就開凍水淋自己,嗱我大肚呀吓,要醫生會病』都唔停,有時真係太煩,我話我唔得啦,我要行開透啖氣,有時會行去露台行去窗邊,咁佢繼續喺度嘈,會話你再嘈我真係跳落去呀吓,你好停(氣話?)係啦,大家鬧交一定有呢啲說話,又有一次我大緊肚喺車啦,又喺度嘈,我話你再嘈我就解安全帶,我未開車門,當然我唔會跳車,我要你停呀其實,所有嘅動作或者語言我都係想你停,我都唔想傷害自己,但都無辦法啦已經。」莊韻澄長期受到言語暴力,一時失去理性,才會說出這些的意氣說話。

偷看外置硬碟 過去戀情逐一「鞭屍」:話我好淫賤

她更透露準前夫會偷看她的外置硬碟,更會遂一審問似足「鞭屍」:「佢會話我有好多男朋友,其實唔係好多個,好似4個咁上下。佢又會話你又話你以前得3個男朋友?你講大話,我話好正常呀嘛,你係我男朋友,你係我老公我都要留個好印象,都係善意謊言,然後睇晒所有相,又會話食煙嘅做唔到你男朋友?我話係呀,但我同咗佢一齊之後先知,咁我都要比時間人改,好似我畀時間你改咁,真係循循善誘咁講。我話點解你要攞我啲過去嚟懲罰我?嗰啲係03年嘅男朋友,06年同埋13年?又話我同啲男人影埋啲床上相,我話唔係呀,嗰啲係藝術相,我係半祼,但啲頭髮係遮住,藝術相但我有着褲,之後又話我好淫賤,影埋啲咁嘅嘢,我話我不嬲都係性感,我話你睇中我都係我性感啫,我不嬲都性感路線,而且啲相我係冇公開,真係我私隱嚟。」莊韻澄稱對方明知她第二日要通宵工作,依然會不斷煩憂:「你係我經理人你會唔會咁樣搞我?我第二日要做嘢㗎大佬,我養緊你㗎大佬,你比條生路我行吓。」

與霍哥影相打爛醋埕:返到去又會俾佢鬧

除此之外,準前夫亦會經常打爛醋埕:「可能一班朋友聚會,有個男仔幾靚仔,藝人嚟,又考到好多牌,我話好叻喎,返到去又會俾佢鬧,話我做咩讚第二個男人,我都係由衷讚美,又唔係對佢好有意思。譬如我同霍哥影相又會鬧,咁我係幕前,有時我哋都會呃Like,你話係我經理人你知運作㗎嘛,呢啲都係小事,好多好多。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!