掃呢頁CODE去手機

2024年8月8日 星期四

鄭中基被問最喜歡公司哪個員工回答極曖昧 與女經理人關係惹猜想 #鄭中基

前日(6日)鄭中基撰長文自爆患抑鬱症,並指自己患病後做了錯誤決定,選擇飲酒逃避現實等等。鄭中基的最新聲明提到,自己於幕前大癲大肺、拍搞笑戲、開chan ...




前日(6日)鄭中基撰長文自爆患抑鬱症,並指自己患病後做了錯誤決定,選擇飲酒逃避現實等等。鄭中基的最新聲明提到,自己於幕前大癲大肺、拍搞笑戲、開channel拍片、開演唱會,雖然若無其事,但「咁多年嚟我都仲係一個唔識得面對壓力同埋唔成熟嘅人。」他重提2000年於機艙醉酒鬧事令人失望,亦罕有地談及自己當年與蔡卓妍秘婚一事,坦承:「呢段婚姻令到我好唔開心,亦好好咁反省過自己嘅問題。」鄭中基疑計劃暫時退出娛樂圈,。此舉引起了廣泛關注,有不少人甚至猜測可能與其婚姻狀況有關。昨日網上更出現疑似「偷食證據」的討論,引起外界關注。

有網民又翻查記錄,重溫了鄭中基於今年4月時為慶祝機動電視台RTV的YouTube channel超過六十萬訂閱,拍攝了的一條Q&A的影片。他在片中一一回答觀眾們的提問。當被問到最鍾意公司邊個員工時,鄭中基之表示大家各有特質,最鍾意「需要時幫到手嗰個」,最後在大家起哄下講出秘書Judy的名字。而當觀眾問及湘湘幾時搵到男朋友時,鄭中基及何慶湘就齊齊表示:「呢啲我哋答唔到」,隨後再表示:「我唔鍾意啲細過我嘅」回答得相當曖昧,不禁惹來網民猜想鄭中基與女經理人湘湘的關係。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!