掃呢頁CODE去手機

2024年9月13日 星期五

港姐2024|盧凱怡入行講心唔怕人工低 楊梓瑤避拍「高難度」演出 #楊梓瑤 #港姐

《2024年香港小姐競選》決賽將於星期日(9月15日)舉行,今日(13/9)15位佳麗,及多位評判等出席「候選佳麗首晤大會評判」記者會。眾所皆知,入行 ...




《2024年香港小姐競選》決賽將於星期日(9月15日)舉行,今日(13/9)15位佳麗,及多位評判等出席「候選佳麗首晤大會評判」記者會。眾所皆知,入行後的佳麗除了有可能被安排做《東張西望》主持外,也有不少會被安排出演劇集,少不免也需要接受收入不穩定,又或者出演一些「高難度」的演出。佳麗們對這些處境都有不同想法。

8號盧凱怡(Kerry)接受《香港01》訪問時回答:「首先我唔知我有冇能力成為一個藝,假設我成為一個藝人之後,我又冇咁多戲可以拍。我覺得我勤力啲,跑多啲地方,其實兩件事(演藝和跳舞)都可以兼顧到。具體(收入)有幾多我都唔知,但係我都先講心啦,我覺得之後收入同埋能力一定會掛鉤嘅,所以我覺得唔使擔心,先進步咗自己。」如果連續五年,每個月都只得$7,000收入?她回答自己可以用多些時間去教跳舞和訓練:「時時學習,總有一日會發光嘅。」

如果要演出「被性侵」,扮死屍瞓垃圾堆這些戲份呢?她坦言:「我覺得演員係一份職業,既然你接受咗,就要接受佢所有。無論做乜嘢角色都要接受。」

樂易玲(樂小姐)在訪問中提到14號楊梓瑤「變靚咗」,楊梓瑤接受《香港01》訪問時就回答:「好開心!多謝佢!因為TVB化妝真係好好!參加咗之後有多咗自信,因為有好多人支持。」

問到參選後的計劃,她坦言,如果得獎的話,會考慮留在香港發展,但如果沒有名次,則會回北京繼續完成電影系的第四年學業。不過,她亦表示演出機會十分難得,完成學業後也希望回到TVB!

問到收入的問題,她就回答:「OK㗎!我覺得工資唔係最重要,因為學系表演,有機會拍戲就好開心。我覺得機會最重要,因為競爭好大。」如果拍戲需要演出被性侵甚至瞓垃圾堆呢?她回答:「我應該唔適合呢啲,我覺得TVB都唔會嗌我拍呢啲。(如果一定要?)我覺得可以傾傾。」她表示,自己傾向拍攝武打戲份,因為是她的專長。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!