掃呢頁CODE去手機

2024年9月7日 星期六

又一老戲骨離巢暫別電視圈 64歲文雪兒宣布退休弄孫為樂 #文雪兒

文雪兒日前接受好友楊紹鴻的YouTube節目訪問,提到從小熱愛演戲生活,不過1986年文雪兒結婚並息影,先後誕下兩個女兒,直至2名女兒長大後戲癮大發: ...






文雪兒日前接受好友楊紹鴻的YouTube節目訪問,提到從小熱愛演戲生活,不過1986年文雪兒結婚並息影,先後誕下兩個女兒,直至2名女兒長大後戲癮大發:「我覺得係另一個人生階段,係對自己一個要求,我都差唔多年紀,不如試下行下一步,嗰陣我冇計劃幾時行返出嚟,只係想停下。不過之後我冇再做生意,見有啲時間,咪諗吓係咪可以行出嚟, 同細女傾完之後,發覺原來自己最鍾意都係做戲,結果咪打畀家豪哥(劉家豪),客串咗一個角色之後,咪繼續拍落去。」

2013年回歸電視圈復出客串演出無綫電視劇集《巨輪》,及後2017年簽約無綫。至近幾年兩名女兒先後結婚產子,令文雪兒決定「退休」:「其實我暫時同電視台唔續約,如果有啱嘅角色,可能心癢癢拍返都唔出奇,你知拍戲係有癮。其中一個原因係想有多啲時間同個孫玩,而家我有三個男孫,成日見吓呢個、睇吓嗰個係好開心。我仲想有多啲時間同屋企人周圍去。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!