掃呢頁CODE去手機

2024年9月7日 星期六

吳文忻乳癌化療狂脫髮 寶貝女操刀剷光頭︰細女仲話想同我一齊剃 #吳文忻 #癌

吳文祈乳癌復發公院做第三次化療 開始甩頭髮:竟然有點兒興奮吳文忻確診乳癌復發擴散至淋巴 化療副作用折磨:有等死感覺吳文忻兩女入讀星二代知名私立小學 五 ...




吳文祈乳癌復發公院做第三次化療 開始甩頭髮:竟然有點兒興奮

吳文忻確診乳癌復發擴散至淋巴 化療副作用折磨:有等死感覺

吳文忻兩女入讀星二代知名私立小學 五官標緻文武全才曾演微電影

吳文祈更新抗癌日記,化療後嚴重脫髮決定把心一橫剷光頭,找來11歲女兒Scarlet和8歲幼女Season幫她剷光頭,她表示希望女兒可以從中感受到正能量︰「由細到大都係我幫佢哋剪頭髮,而家佢哋有機會幫媽咪,甚至乎剃頭喎,我諗佢哋長大後諗番,會覺得係一件好難忘好正面嘅事,同埋變咗一件親子嘅事。細女仲話想同我一齊剃,想陪我,好有義氣。」

她在IG分享多張照片,充滿正能量對抗病魔:「凡事真係兩面睇,我之前就係十萬個不願意剃頭,想不到,我現在覺得自己剃完頭仲型和有『重生』嘅感覺呢!🤭🤣光頭真係超方便!又唔使洗頭,吹頭,拉直啲頭髮,原來光頭仲多做型可以玩!I start to like it! 🤭😜🤣」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!