掃呢頁CODE去手機

2024年9月4日 星期三

古天樂與「姑姑」李若彤重聚掀回憶殺:最掛住係雕兄 #古天樂 #李若彤

古天樂、Jeremy(李駿傑)今日出席護膚品牌活動,提到香港演藝人協會,將馬拉松式舉行SchoolTour,透過到訪學校關顧學生情緒。古天樂表示首站將 ...




古天樂、Jeremy(李駿傑)今日出席護膚品牌活動,提到香港演藝人協會,將馬拉松式舉行School Tour,透過到訪學校關顧學生情緒。古天樂表示首站將會是母校迦密中學,雖然公布消息後有示不少學校查詢,但古天樂目前想做完首站後再睇情況做決定,問到佢到時會否表演,他說:「我會上台,有個遊戲環節我做評審、同校長傾偈,我見個rundown都幾長,所以做咗第一次再睇下點。(學生如果要求你唱歌?)我做到嘅要求會聽到,做唔到嘅係聽唔到。」

提到入行前曾為陳慧嫻《Dancing Boy》MV擔任男主角片段近日被網民出土,連張繼聰都話想send返俾當事人欣賞,古天樂即謂:「唔使啦,都出晒報紙,我都睇咗。(有無勾起回憶?)有!其實平時唔係我拍,係我帶人去,成日都搵唔到男人,咁搞到我上陣,一日拍3首,都幾辛苦,但嗰時就係咁。(動作自己諗出嚟?)你都見到我好hea 啦,仲洗度?」古天樂續說,平日唱K如有朋友點自己嘅作品,他會即時行開。「以前去唱K都會有癮揸咪唱,但近年完全係零,唔知係咪疫情後嘅問題。(有無飲歌?)人哋歌,但人哋點我啲歌的話,我都會藐佢。(最藐邊首?)首首都藐。」

古天樂日前喺內地出席活動時,與「姑姑」李若彤重聚,他表示二人除在飛機上偶遇外,亦有在《金雞》合作,而對方每年生日時,自己都會短訊祝賀。「尋日先同佢拍完廣告,我哋傾咗好多嘢,我有叫佢同電視台啲朋友一齊食飯。佢喺我心目中永遠都係不變嘅姑姑。我哋講到拍攝時最難忘係咩,我一定係同雕兄練功嗰場,我記得好似有成5、6頁對白,我係咁講,佢就呀呀呀,真係難為雕兄。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!