掃呢頁CODE去手機

2024年9月28日 星期六

關嘉敏:鮮娛糧︱關嘉敏生日有花收 疑有新戀情 #關嘉敏

藝人關嘉敏近日剪短頭髮,在社交網晒生日收花,她抱着大束黃色玫瑰,笑到冧滋滋,疑似有新戀情?她發文:「最近個個都問做乜剪短,邊個逼你剪短咁多?Um冇人逼 ...






藝人關嘉敏近日剪短頭髮,在社交網晒生日收花,她抱着大束黃色玫瑰,笑到冧滋滋,疑似有新戀情?她發文:「最近個個都問做乜剪短,邊個逼你剪短咁多?Um 冇人逼我,係我逼髮型師叔叔剪,但剪完之後一發不可收拾,想keep 住短,我已經入咗坑了。」問是否有追求者?她笑言:「我都想,係成枱朋友一齊夾的,知我冇愛情滋潤,畀返啲愛我。」


關嘉敏透露自從30歲後,思想有變,感情不想抱玩心態,希望拍拖可以有長遠關係,向着結婚目標走。她說:「係有人追,但唔想立亂揀,自己唔識玩感情,想認真啲揀,可以包容到我工作不定時嘅,(有潛質人選出現?)未有適合,所以都係工作為先,遲啲又出歌又拍嘢,都冇時間,隨緣」而剪短頭髮純粹想轉換新形象,向來長頭髮的她,生日很想改變,「我唔再係以前𡃁妹,希望改變新形象。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!