掃呢頁CODE去手機

2024年10月14日 星期一

專訪|陳蕾開完紅館無新目標 向死而生堅持做到最後一刻 #陳蕾

陳蕾將在下月底在澳門舉行其《念》演唱會,如無意外,極震撼嘅「中槍」淌血和「瞓棺材」將會澳門的威尼斯人綜藝館上演,唯獨歌單可能略有變動,但陳蕾強調澳門場 ...






陳蕾將在下月底在澳門舉行其《念》演唱會,如無意外,極震撼嘅「中槍」淌血和「瞓棺材」將會澳門的威尼斯人綜藝館上演,唯獨歌單可能略有變動,但陳蕾強調澳門場將是更好的版本。「因為有過4場嘅經歷,第一日要留力,去到第三、四場先係最好,但澳門暫定一場,力度可以分配更好、再放膽啲去做。」紅館騷上,陳蕾玩咗唔少樂器,而這部分亦是用最多時間練習。「我有睇Jer同MC個騷,好明白佢哋所講花好多時間去練結他嗰樣嘢,呢個演唱會我都係花最多時間去練樂器,尤其結他,所以每日都睇返有無甩漏,so far無,希望澳門做得再好啲。」

《念》演唱會暫時只得澳門場,廣州出生嘅陳蕾坦然想在家鄉開騷,目的係想行動不便嘅親戚睇到自己演出,但她亦不會太強求,因為有得開騷已經好滿足。「而家連返去都少咗,喺香港有個幾穩定生活步伐,所以真係要抽時間返去探屋企人係要plan。」完成紅館後,會否已有下一目標?陳蕾笑笑表示:「我係無咩計劃嘅人,每日過得安好、無咩大好煩憂,就會慢慢知自己想點⋯⋯之前同朋友去旅行(捷克),有機會有天災,佢問我打算點,我係無所謂,同埋當下都有諗有無遺憾嘢,又好似無咩,我希望有愛盡量表達、有咩感到抱歉嘅都要講出聲。」

能夠做到每日無憾,難道針織成了陳蕾嘅修練方式?話題一轉去到「如果生命只剩24小時」,蕾子即謂:「我都會做埋手上嘅工作,我last day啫,咁你哋都嚟晒做訪問嘛,相識也是一場緣份⋯然後做晒嘢之後可能會返廣州,同屋企人食個飯,但同唔同佢哋講好呢?可能都會打聲招呼,遺書一定有,但應該係錄音、拍片方式。我覺得留下來的人會比較難過,為佢哋留多啲心理準備。」

Hair : Cliff @ Myos

Makeup : Tammy Au


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!