掃呢頁CODE去手機

2024年10月14日 星期一

區瑞強與弟妹首次破天荒開慈善騷 胞妹區桂芬:阿哥話乜就乜 #區瑞強

區瑞強(Albert)與弟妹區瑞明及區桂芬今日(14/10)齊齊現身尖沙咀出席《區瑞強全民共享演唱會2024》記者會。區瑞強受訪時表示:「今次係我哋三 ...




區瑞強(Albert)與弟妹區瑞明及區桂芬今日(14/10)齊齊現身尖沙咀出席《區瑞強全民共享演唱會2024》記者會。區瑞強受訪時表示:「今次係我哋三個首次破天荒作同台演出,而細妹桂芬就同我演出就好幾次,因為佢有首歌就叫做《問》,當年係好出名,記得當時唱片公司幫佢錄咗呢首歌之後,再冇其他作品,只得一首歌,就變成『一歌歌后』。而細佬瑞明佢就係第一次同我知合作唱歌。變咗今次我會安排多啲時間俾佢唱多啲歌,等佢好好享受一下。」

區桂芬接著說:「其實我哋三個相處都好隨和,阿哥話乜就乜。由細到大我哋都叫佢做阿強。」區瑞明說:「我哋唔會叫佢做二佬,都係叫佢做阿強,相反我哋嘅大哥,我哋就會叫華哥。不過對住阿強我都會肅然起敬,因為佢係我偶像。」區瑞強笑說:「真係好識講嘢。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!