掃呢頁CODE去手機

2024年10月10日 星期四

梅啟明未離婚自稱頂天立地冇重婚 女友May拒認小三:唔會睇壞話 #小三 #梅啟明

已故天后梅艷芳的72歲胞兄梅啟明日前自爆婚訊,宣布與泰籍女友查頌美(MayMay)再婚,不過梅啟明的第二任太太Joey,卻表示自己與梅啟明未離婚,若她 ...




已故天后梅艷芳的72歲胞兄梅啟明日前自爆婚訊,宣布與泰籍女友查頌美(May May)再婚,不過梅啟明的第二任太太Joey,卻表示自己與梅啟明未離婚,若她再娶老婆,即是重婚。

梅啟明與May May今日(10日)開記招,展示一段四、五年前與梅媽的跳舞的片段,自揭二人五、六年前已拍拖。對於揀10月10日開記招,梅啟明說:「今日係阿妹個生忌,順便宣佈一個結婚嘅儀式,畀全世界知道,我未婚妻,一路都係佢照顧我,呢幾年間,我最低落嘅時候,好感恩。我希望婚宴阿媽出席,佢匿埋咗咁耐⋯⋯」再重複母親被禁錮。

記者追問他是否未離婚,他說:「你唔使chok我呢啲嘢,我頂天立地嘅人。(係咪未離婚?)而家搞緊離婚!(老婆話冇收到你通知。)佢轉咗地址。(老婆話你block咗佢電話。)我從來唔會block電話!(老婆話傾掂贍養費先離婚,唔好諗住用$3000打發佢。)我頂天立地!(你個仔因為你有小三,情緒好低落。)無論點我都顧個仔。」當記者問「小三係咪你真愛?」時,May首度出聲說:「你講嘢小心啲,唔好亂講嘢。」

記者詢問離婚進度,梅啟明說:「呢樣係法庭嘢唔方便透露,總之我清清楚楚,唔會糊裏糊塗。」對於未離婚就結婚會犯重婚罪,他竟稱:「呢樣嘢我預咗。(犯法喎!)我預咗,就係話我一定清清楚楚,唔會重婚罪。(你依刻未離婚。)對方喺法庭申請,對方話暫時終止,佢申請緊法援,要等佢收到法援。(你老婆Joey話冇申請過。)入咗法庭嘅嘢邊有得假?但係法庭話不能夠公開。(佢入紙定你入紙?)佢入紙。(預計幾時完成程序?)好難講,但係我哋分開咗已經五六年,香港法例兩年後就算點樣,都可以單方面離婚,呢樣嘢唔使同我擔心,我唔會觸犯法律。(你單方面申請離婚?)佢都申請咗,我冇理由留住條尾,我都要畀個名份阿美。」雖然他說有法庭信、有文件,但強調是私隱,拒絕公開,只透露自己曾親自去法庭查詢離婚進度。

他說同Joey感情一早冇咗,但兒子是無辜,自己會照顧兒子,記者說他只是近期才畀$3000兒子,「因為我而家冇工做,我一路都成份糧寄過去,有單可以拎出嚟,佢就一句聲都冇得出。(攞出嚟吖。)而家冇帶。」記者指他樣樣嘢都說有證據,但樣樣嘢都無法拿出證據,很難交代,他說自己都要留少少面子給對方,稱前妻對他不義,當被問前妻做了什麼,他說:「佢中傷我,夫妻名份已經冇咗,抹黑。」講到未完成結婚程序就宣布結婚,會令人覺得May May 是第三者,他否認:「絕對唔會。」

May首開腔表示:「如果我唔睇梅啟明,邊個睇?喺低落嘅時候,佢同老婆一東一西,我喺中間,梅媽吩咐我照顧梅啟明,阿媽好擔心,佢好安樂我睇住佢個仔,我去探阿媽,佢都攬實我。(幾多年前?)佢上年出院嗰日,但係姪仔同工人block晒電話,我照顧梅啟明係用心,人係要用心去做。(有冇攞錢照顧佢?)當然有。(用咗幾多錢?)咁尷尬我唔會同你講,我出錢出力出心照顧佢。佢係梅媽個仔,我同情佢。」對於外界覺得她是第三者,May回應:「我唔會睇,壞話同是非我唔會理,我淨係照顧佢,覺得佢個人好好,又直又真,又坦白。」

訪問尾聲,梅啟明重申冇封鎖第二任太太Joey電話,記者叫他即場打俾對方,他問:「打完又點!我梗係冇block!」之後他拿出電話打給一個叫「阿B」的聯絡人,說:「今次我講咗之後睇你以後點樣!我點會block電話,我打畀個仔又冇聽!個仔我更加唔會block,亂噏廿四!」而最後,電話未有成功接通畀電話簿中叫「阿B」的聯絡人。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!