

鄧萃雯遺憾未能見好友最後一面
鄧萃雯在安息禮結束後接受訪問,她直言陳敏兒離世當天,剛好正要啟程返回內地工作,「非常遺憾,我係啱啱上機返內地嗰日,謝寧打俾我,話如果可以,你就嚟睇吓佢啦,正正就係嗰日,但我嗰日必須要走。」鄧萃雯哽咽說:「我真係好遺憾!如果早一日知道,我一定會去。但我一定要走,無辦法。返到內地工作之後,我一直有問住(陳敏兒)情況,但當時知道佢已經差唔多了。」
鄧萃雯稱與陳敏兒最後一次見面已經是2023年,加上近年她較少留在香港,故未能很清楚對方的情況,很多時候都是透過謝寧得知,但謝寧沒有透露陳敏兒真實的病情,她坦言:「所以我一直以為佢冇嘢,好返。到我最後知道嘅時候,原來已經連最後一面都見唔到。」
得悉陳敏兒走得安詳:好似瞓咗覺一樣
當問到可知陳敏兒因何病離世時,鄧萃雯表示自己還沒有時間去詳細詢問情況,她只知道當時收到通知要盡快去見最後一面。「跟住我聽佢哋講,(陳敏兒)就好似瞓咗覺咁,只係聽到人講嘢。」
禮堂播生前片段勾起二人回憶
安息禮上播放着陳敏兒的生前片段。鄧萃雯直言勾起了與對方昔日的回憶和相處,她透露二人經常在上堂的時候相遇,彼此都是非常熱愛學習的人,「佢係好好嘅,有時會用自己嘅經歷鼓勵我。」
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
|
鍾意就快D Share啦!
|
|
|


