掃呢頁CODE去手機

2013年9月27日 星期五

老爺恨抱男孫 鄭中基餘思敏急補身再造人




基爸出動

9月 12日早上 11時半,鄭中基放假一早起身湊女放學,難怪令身旁的餘思敏笑到甜入心啦!

娛樂喧

老爺恨抱男孫 鄭中基餘思敏急補身再造人

鄭中基前年與餘思敏生了寶貝女 Emma後,不但戒煙戒酒戒夜蒲,還勤力接戲搵奶粉錢,做個洗底爸爸。日前他不用開工,與餘思敏齊齊去幼稚園接囡囡放學,三人行場面溫馨,鄭中基慈父一面盡現。

爺爺鄭東漢眼見已兩歲的孫女 Emma愈大愈精靈,心急想再抱孫。餘思敏為達成老爺心願,早前開始調理身體,仲拉埋鄭中基一齊去睇中醫補身,兼且「不設防」努力造人,希望快再為鄭家添丁湊成一個「好」字。

其他影片

2010年,鄭中基與前有線主播餘思敏拍拖不久便報喜,翌年 7月誕下愛女 Emma。餘思敏產女後在家專心相夫教女,鄭中基就不停工作搵奶粉錢。今年 7月他接拍了新戲《猛龍特冏》,本月再與吳君如合演穀德昭執導的賀歲片《六福臨門》。分身不暇的他一有空檔便留家照顧女兒。早前他看到女兒失重心向後跌,緊張得飛撲上前護女,結果撞斷了自己的鼻骨,家庭已成為他的第二生命。

日日接放學

9月 11日,餘思敏帶住菲傭去海怡半島的維多利亞幼稚園接囡囡放學,沿途未有家長認得出她。

湊女大陣仗

當日鄭氏夫婦接囡囡放學頗為大陣仗,除了父母傍實,又有工人孭書包,同場仲有餘思敏媽咪(圓圖),一家幾口樂也融融。

孕味濃

9月 3日,身形有少許圓潤的餘思敏孕味頗濃,她與父母到置地 high tea兼 shopping,兩手 fing fing把戰利品交由妹妹與爸爸代勞。

罕現慈父 look

本月初 Emma開始上學前班,愛女心切的鄭中基, 9月 12日不用開工,首次到幼稚園一嚐接囡囡放學的滋味。當日早上 11時,他隨餘思敏一同到海怡半島的維多利亞幼稚園接囡囡放學。在學校門外罕有看到爸爸的 Emma,即時露出歡欣笑容。不過女兒還是黐媽媽多一點,行去上車的 5分鐘路程, Emma像樹熊上身攬實餘思敏。

老爺鄭東漢只得鄭中基一粒獨仔,所以他非常寵愛孫女 Emma。為了湊個「好」字,鄭東漢已吩咐阿仔加緊努力造人。

今年 2月,鄭中基與家人一同到澳門遊玩,唔止爺爺鄭東漢同行,仲帶埋工人照顧小公主 Emma。

老爺下密旨

現場所見, Emma與爸爸鄭中基如同餅印,肥嘟嘟的她人見人愛,難怪深得爺爺鄭東漢歡心。據知鄭東漢眼見 Emma已兩歲大,希望鄭中基再為鄭家開枝散葉,恨抱男孫恨到出口,更已下了「生孫令」。據知情者透露:「 Emma出世後, Ronald(鄭中基)成個唔同曬,依家乜都以個女行先。老爺(鄭東漢)覺得係個新抱同個孫令個仔變得成熟,加上佢一直都恨抱男孫,所以咪開口叫 Ronald生多個囉!老爺開到口, Sammie(餘思敏)即刻自己走去睇中醫,再叫工人燉補品老公食。早前佢喺一個朋友聚會上仲大讚 Ronald係好老公,即使忙到連休息時間都唔夠,都肯抽時間同佢睇去中醫調理,佢哋已經開始『不設防』。」

本刊 9月 3日在中環置地發現餘思敏,與其父母及妹妹閒逛。當時她身穿黑色鬆身衫加平底鞋,孕味甚濃,看來隨時有喜訊公布。

本周二( 24日),鄭中基在電話中回應:「阿爸係有開過口想再抱孫,我哋都有諗過,但囡囡依家好黐身,驚佢會呷醋,隨緣啦!我同 Sammie唔覺得有壓力喎。(係咪想湊個『好』字?)再生唔一定係仔嘅!」

今年 4月舉行的電影金像獎,鄭中基和餘思敏恩愛到場領獎,當時 Sammie身材還是十分瘦削。

鄭中基今年 7月為兩歲的 Emma舉行生日會,還在網上公開表示囡囡是自己的甜心。

去年 Emma 1歲生日,餘思敏請來一眾有線主播為囡囡慶生,可見他們交情非淺。

星級 BB班

維多利亞幼稚園於 1965年由丁毓珠及李丁毓娟創辦,專聘外籍老師任教,現設有 1間中小學及 9間幼稚園及幼兒園。學生即使不直升其位於深灣的直屬滬江維多利亞學校,亦大有機會入讀其他神級名校如喇沙小學、嘉諾撒聖心學校、聖約瑟小學、聖保祿天主教小學等。

鄭中基女兒 Emma現時只有兩歲,讀的是學前國際小組班,採用粵語、英語及普通話兩文三語教學,以分流形式帶領孩子小組學習,打好語言基礎。逢星期一至五上午返三個小時學,學費每月$5330。學費高昂,但仍有大批明星富豪家長追捧,包括李澤鉅、劉鑾雄、吳君如、歐陽妙芝、成龍、呂良偉、林嘉欣、楊婉儀等等。

鄭中基寶貝女 Emma就讀位於海怡半島的維多利亞幼稚園。

鄭中基與餘思敏十分緊張 Emma的學業,早在去年 5月兩人前往位於陽明山莊的柏基國際幼稚園,為囡囡報讀學前班。

大劉劉鑾雄囡囡劉秀樺(左下圖)和範薑囡囡鍾懿(右下圖),同樣入讀維多利亞幼稚園,不過是位於北角的分校。咁多名人二代讀,鄭中基果然識揀。

其他影片


鍾意就快D Share啦!