掃呢頁CODE去手機

2013年9月27日 星期五

菲鵬假離婚!?




假的真不了!(設計對白)

真的假不了!(設計對白)

《蘋果日報》圖片

媽咪姐

菲鵬假離婚!?

近年強國盛產假嘢,假蛋流到冇朋友、奶粉食到 BB變大頭 B、連羅浮宮門券都可以弄假,咁都算喇!日前竟然爆出王菲同李亞鵬喺烏魯木齊離婚係假嘅!等媽咪姐分析吓堅唔堅先!

9月 13日黑色星期五,王菲突然喺微博公布同李亞鵬離婚嘅消息,之後就有網民影到佢哋現身烏魯木齊市民政局,更指兩人辦理緊離婚手續。當時菲鵬身處獨立房間,似有專人服侍。就係咁,網民質疑菲鵬享有特權而紛紛插爆。當局為咗自保,公開發聲明話從未為菲鵬辦理過離婚手續,之後就出現假離婚嘅傳聞喇!

媽咪姐收到風,所謂嘅「離婚照」,只係菲鵬處理普通文件嘅相。真正嘅離婚地點,其實係烏魯木齊沙區法院至真。再講吖,經歷咗愛與痛的邊緣嘅王菲,早前親口承認係佢主動提出離婚,佢亦幫李亞鵬澄清埋小三嘅事。既然天後金口一開,睇嚟離婚一事真的假不了喎!

純粹辦理文件

有網民影到菲鵬辦理離婚嘅相,查實佢哋當時只係喺烏魯木齊市民政局搞緊文書資料。正確離婚嘅地方,其實係烏魯木齊沙區法院。

王菲其後被影到戴口罩上機,當時佢確實已離婚,並唔係網友所講嘅假離婚。

網民眾說紛紜

一家三口賀中秋

喺中秋飯局上,王菲面露笑容跟一眾好友合照,睇嚟心情平復唔少。

李亞鵬首公開露面

李亞鵬上周離婚後首度出席 CCTV1電視台節目,佢喺分享愛情觀時,更數度哽咽。

童童走出陰霾

身在美國嘅竇靖童,周三( 9月 25日)喺微博上載短片,推介自家作嘅新 single〈 Blue Flamingo〉,似乎已經走出媽媽離婚嘅陰霾。



鍾意就快D Share啦!