掃呢頁CODE去手機

2013年10月9日 星期三

宣誓嗌驚 李蕙敏孖老公死忍唔喊

video


宣誓嗌驚 李蕙敏孖老公死忍唔喊

人妻李蕙敏宣誓嗌驚 孖老公死忍唔喊

現年43歲的李蕙敏(Amanda)下嫁英籍老公Serge Micallef,於英國時間6號在倫敦一棟200年歷史的古堡舉行婚禮,Amanda穿著自己設計的古典婚紗出嫁,晚上換了英國崩後設計師Vivienne Westwood的紫色低胸晚裝跟老公切結婚蛋糕。



■李蕙敏著上Vivienne Westwood的低胸晚裝,依偎著老公切結婚蛋糕。

獨家情歌伴舞

Amanda昨在英國接受本報記者電話訪問,她說:「搞掂曬啦,𠵱家心情輕鬆又舒服。」Amanda謂出嫁前一晚失眠,朝早6時起床準備,感謝天公造美沒下雨;由於Amanda是孤兒,故請了好友黃偉文做代父送她出嫁,行禮時有否感動流淚?她說:「自己有幾次想喊,但死忍同自己講要冷靜。」問老公有否講愛的宣言?她靦腆說:「都係基本嘢,老公幾次好感動想喊,但都忍住。」



■李蕙敏和老公領跳第一支舞,音樂用自己唯一一首英文歌《If this isn't love》。



■黃偉文擔任代父送好友出嫁,令李蕙敏十分感激。

婚禮在下午2時舉行,Amanda指髮型師Roy幫她整頭紗時,自己心情起伏激動,她說:「唔喺香港行禮有少少緊張,後來化妝師Kenneth上台致辭,講咗一首父女愛嘅詩,搞到好多人喊。」Amanda還自爆宣誓的瘀事:「因為冇綵排,原來啲字好深,自己讀嚇有啲驚,我唔鍾意綵排,唔係做騷想真摯啲。」

晚上舉行婚宴派對,一對新人領跳第一支舞,Amanda揀了自己唯一一首英文歌《If this isn't love》做伴曲,她說:「呢首係情歌,當年身痕錄英文歌,估唔到婚禮可以用,呢刻好獨家,播自己英文歌,著自己設計婚紗,想婚禮多啲回憶。」

採訪:林妙萍



■李蕙敏穿上自己設計的A line款式婚紗,伴娘關寶慧(左)幫忙整理。



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!