掃呢頁CODE去手機

2013年11月6日 星期三

DaDa穀淚復出 鞠躬道歉

video


DaDa穀淚復出 鞠躬道歉

DaDa穀淚復出 道歉鞠躬露事業線

陳靜(DaDa)今年8月在微博宣佈息影,潛水三個月忽然復出,昨日她在經理人施念慈(Celia)陪同下在尖沙嘴舉行道歉記者會,記者會不設發問環節,DaDa發言時一度眼泛淚光,不過穀極也穀不出眼淚。



■DaDa昨日舉行的8分半鐘記者會,不時木無表情,心情沉重。

讀貓紙認知錯

DaDa收起平日的性感,以一身素色打扮到場,並帶定預先寫好的講稿朗讀,簡單解釋當日「引退」的經過,並以「非常唔負責任」來形容自己,她說:「三個月之前,我喺微博單方面宣佈話要退出幕前演員工作,係一個非常唔負責任行為,而經過呢三個月反思,令我清楚知道自己今次有幾錯。」DaDa表示自己因工作壓力大而患上情緒病,又不懂得釋放出來:「加上當時屋企出現好多問題,好似雪球咁越滾越大(哽咽)!當時我精神好脆弱,好多嘢諗埋一邊,亦都認為自己性格係咪唔適合再做幕前工作(欲哭),所以好衝動喺微博單方面宣佈退出,以為逃避可以解決問題。」

席間,DaDa不斷向各單位道歉,由自己公司、到合作夥伴、家人,無一缺漏:「真係好對唔住所有受影響嘅工作人員、導演、監製同演員,之後我會同受影響公司逐一道歉,亦好對唔住所有一直支持我嘅朋友,當時我退出令到你哋好失望,希望你哋可以原諒我。」只見DaDa不時停頓哽咽,但哭不出眼淚,反而施念慈聽DaDa的話竟感動得淚流滿面。



■記者會上DaDa多次眼濕濕,但穀不出眼淚。



■發言時DaDa幾乎全程垂下頭睇稿,照稿讀內容。



■DaDa作九十度鞠躬,隱約露出胸前事業線。

承諾珍惜機會

DaDa又提到她患了中度抑鬱症,之前一直有看醫生,她說:「張假紙去到9月27號,10月開始減藥,食到呢個月中,𠵱家情況大有改善。」她再三強調感謝公司的體諒,並揚言今後會珍惜每個工作機會。長約8分半鐘的演說告終,之後DaDa鞠躬致歉,露出微微事業線,再用紙巾抹眼轉身後離去。

採訪:魯萍

攝影:黃偉雄



■入場時DaDa由經理人施念慈(中)陪同,她即認衰鞠躬。



■錢國偉曾勁鬧DaDa閃退影響《喜愛夜蒲3》劇組進度。資料圖片

足本收睇《亂噏24》x 鄭中基穀德昭;跟住有新紥師妹楊千嬅駕到!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!