掃呢頁CODE去手機

2013年12月4日 星期三

吳剛涉金錢糾紛傳破產

video


吳剛涉金錢糾紛傳破產

吳剛涉金錢糾紛 傳破產

昔日在慈善節目中食炭飲滾油而成功出位的吳剛,十多年前轉戰商界,包括在香港和內地進軍飲食業等等。不過,前晚有讀者向本報報料,指原名吳信義的吳剛去年捲入破產疑雲,讀者還提供了高等法院的相關資料。

記者致電吳剛,至昨日上午終獲他回覆,吳剛聲稱身在內地,對於捲入破產疑雲,吳剛全程支吾以對說:「有啲合約糾紛,因為大家有啲拗撬嘅嘢,於是乎大家有拗撬訴訟嘅嘢。」記者再三追問,吳剛依然同一答案,並如人肉錄音機般重複十多次說:「我講番其實係有一啲合約糾紛,有咁嘅拗撬,而出現咁嘅訴訟,但時間係乜嘢呢,呢分鐘我唔能夠好準確肯定到……我呢邊有請律師訴訟緊,自己有律師會提出抗辯。我律師覺得對我唔公平、唔合理,咪提出抗辯,𠵱家訴訟緊。」



■吳剛離開幕前轉戰商界,年前還在香港進軍飲食業。

資料圖片

「對我唔公平」

究竟涉及甚麼生意?吳剛說:「涉及金融生意,因為我律師覺得對我係唔公平、唔合理,於是提出訴訟。」記者指他這個答案已重複多次,吳剛繼續說:「呢分鐘我只能講咁多,因為律師同我睇過曬,覺得對我唔公平……𠵱家交曬畀律師去搞。」有關事件有否對生活構成影響?吳剛說:「對我就係以後同人簽合約,一定要一千個小心,要特別小心囉,呢個係最緊要嘅事,所有合約係要萬分小心,一定要請律師同你去睇同你去follow去跟進,不能疏忽,呢個係好大學問。」

採訪:方圓



■除食炭、飲滾油外,吳剛還試過在慈善節目中吞火。資料圖片



全民起義,網民話事!

立即登入萬千星虧頒獎禮投票網,投下心目中最虧之選。

http://campaign.appledaily.com/tvawards2013



鍾意就快D Share啦!