掃呢頁CODE去手機

2013年12月4日 星期三

鄭中基遭鬼妹一腳伸下體 中基,鄭中基,

video


鄭中基遭鬼妹一腳伸下體

鄭中基被鬼妹 兜腳伸「小基基」

【中環】麥浚龍首次執導嘅電影《殭屍》大收旺場,截至前日為止香港累積票房收成1,700萬。有見殭屍片翻生,王晶食住條水開番部新片《殭屍TV》,由鄭中基(Ronald)、元彪、伍允龍同關楚耀主演。



■鄭中基前晚拍電影《殭屍TV》,俾鬼妹仔踢下體,痛到叫苦連天。DV圖片

求情換無情腳

前晚約8點,《殭屍TV》喺中環鏞記酒家附近開工,劇情講Ronald俾一個扮到鬼火咁靚嘅鬼妹仔持刀仔打劫,Ronald舉高雙手後,鬼妹仔就伸手入佢褲袋攞咗一疊錢,Ronald即刻同鬼妹仔求情,話留番啲錢畀佢搭車,鬼妹仔睬佢都嘥氣之餘,仲一腳踢落佢下體,痛到佢邊跪低邊㩒住「小基基」,如是者拍咗幾take之後就稍作休息。其實鬼妹仔踢小基基只係借位作嚇狀,否則小基基以後就無用武之地㗎啦!



【小基基冇啦!】



【求車錢不果】



■未埋位時鄭中基同鬼妹仔有講有笑,但拍完就彈開九丈遠。

唔知Ronald係咪見到有記者在場,怕同鬼妹仔傾多兩句會令人誤會花口口,所以一停機佢就彈開唔敢同鬼妹仔行咁埋。另外,伍允龍前晚都喺現場,佢未埋位時同工作人員睇電腦研究一番,真係好認真!

採訪、攝影:黃曉程、李志明、潘冠恩



■伍允龍前晚都有份開工。



全民起義,網民話事!

立即登入萬千星虧頒獎禮投票網,投下心目中最虧之選。

http://campaign.appledaily.com/tvawards2013



鍾意就快D Share啦!