掃呢頁CODE去手機

2014年1月3日 星期五

[忽然1周 962] 愛巢加 Sammi名 安仔求婚相流出 Sammi,許志安,安仔,鄭秀文,MW,




媽咪姐

愛巢加 Sammi名 安仔求婚相流出

8月 19日係鄭秀文生日,安仔買咗佢最鍾意嘅粉紅玫瑰求婚,睇相就知兩人開心又感動!但點解張相無頭嘅?睇怕係擺相上網嘅朋友怕影響安仔 Sammi,特登 cut咗囉。查實安仔都自爆怕 Sammi拒絕,「驚,但無得驚。嗰晚係佢生日,就試嚇求婚囉。佢係好開心,我哋都好 sincere(真誠)。」

其他影片

恭喜!恭喜!踏入年尾,娛樂圈又有天大喜訊!許志安同鄭秀文呢 pair經歷 22年離離合合,自前年復合以來,恩愛到痹,不時拍拖出埠,又成日買餸煮飯仔。

近日佢哋被爆上年 11月 30日喺印尼峇里島秘婚,但兩位當事人同經理人郭啟華就否認,只係話安仔係喺 Sammi生日嗰日( 8月 19日)求婚成功,之後兩家人先齊齊去峇里慶祝!

嗱,媽咪姐收到少少風,仲喺網上搵到一張極之珍貴嘅相擁求婚相,可以同大家分享嚇。安仔為求抱得佳人歸,原來暗中喺 Sammi生日前籌備求婚大行動,由買戒指到買花都揀咗好耐,問埋兩人身邊密友意見先撲槌㗎。

安仔知 Sammi鍾意熱鬧,仲專程叫埋兩人嘅老死車婉婉同其他朋友,一齊見證呢個「歷史時刻」!而求婚地點就喺安仔寓所幹德道殷豪閣。嗰晚大家同 Sammi食完生日飯後,跟住就熄燈,安仔靜靜咁推出蛋糕,再唱名曲〈唯獨你是不可取替〉。呢個重要嘅時候,安仔攞出戒指,再跪低,然後兩行眼淚已湧出嚟,咁冧, Sammi想唔應承都幾難啦!

媽咪姐仲收到風,佢哋去峇里真係結婚,而且喺一間有無敵海景嘅教堂完婚,被邀出席者只得雙方家人。為承諾「每天愛 Sammi多一些」,安仔俾咗 100萬禮金外父外母,仲答應將住緊嘅殷豪閣加埋 Sammi名落去㖭。講真, Sammi身家比安仔豐厚,唔會介意呢啲。不過安仔呢份愛妻之心,值得一讚呀!

開心事真係瞞唔住!求婚成功後,安仔喺 9月又著番同一套衫出席活動,想唔認相中人係佢都唔得啦!

爆出喜訊後, Sammi一直無接受傳媒訪問,只係撰文話自己好難先克服到對婚姻嘅恐懼,所以生仔都係遲啲先諗。佢仲特別講到安仔有十兄弟姊妹,家族有近五十人,要努力記人名,做好「十嫂」呢個角色!好賢慧啊。

2千 5百萬殷豪閣

安仔甘願將住緊嘅西半山豪宅加埋 Sammi名,即係俾咗千幾萬老婆揸手。佢仲講到明兩公婆之後會一齊住。之前,因 Sammi搬屋而與安仔同居,亦令感情升溫。「我哋無咁樣相處過,嗰幾個月確實非常舒服。」

2卡 Cartier

要襯得起天後,求婚鑽戒梗唔可以失禮!安仔最後揀咗 Cartier兩卡完美鑽戒,要 6位數字㗎。

Sammi生日 party喺安仔屋企搞,天後只係化個淡妝、夾隻髮夾就招呼車婉婉等老死朋友,女主角身份不言而喻。依家就更加係名正言順嘅「十嫂」啦!

安仔 Sammi對感情一向低調,就算喺求婚日影相,都唔多見樣,但喺 Sammi生日蛋糕旁邊嗰兩隻屬於一男一女嘅手指,已透露咗甜蜜嘅玄機。

同場避忌

爆出婚訊後,周一( 12月 30日)安仔同 Sammi喺阿梅紀念音樂會上首次一齊現身,但佢哋表現依然避忌,無企埋一齊,之後仲早走。其實唔使怕醜啦!開心事嘛。

其他影片


鍾意就快D Share啦!