掃呢頁CODE去手機

2014年1月16日 星期四

[壹週刊 1245] 別無他想 吳君如欽點  Edison口交場揸弗 Edison,吳君如,君如,陳冠希,M1,




在戲中扮口交導師的陳冠希,著住孖煙囪露點接見王菀之,單睇造型夠曬說服力。

探熱針

別無他想 吳君如欽點  Edison口交場揸弗

陳冠希轉行開日本口交場,生意愈做愈大,甚至巴閉到連妓女都要專門幫襯取經,而一手促成 Edison轉行的,就是名震雞場的「阿金」吳君如。

延續《金雞》系列,吳君如今次做埋《金雞 SSS》監製,勁碌人情咭;黃秋生、張家輝、古天樂、王菀之、鄭中基,就連 Edison都幫她做串星,仲要露埋點,做個樣衰衰口交場大亨。

落重手

當《金雞 SSS》設定有日本口交場老闆角色後,吳君如第一個想起的便是陳冠希,自○一年和對方合作,二人再度碰頭。

「 Edison本身外形有足夠條件喺電影圈發展,呢個𡃁仔好有潛質,今次佢肯放低靚仔包袱做呢個麻甩佬角色,已經好難得;仲要佢做喜劇好到位,應該俾多啲機會佢。」吳君如說。

為開通 Edison喜劇市場,吳君如落手極重,不單要他電鬈頭髮、加深黑眼圈,還要著孖煙囪露點,娘爆造型令潮人 icon完全摧毀外,最特別為角色改了個「根本岸久」日本名。



因為吳君如,陳冠希甘願棄潮人,騎呢上身。

有份客串的 Wyman在戲中扮口交達人井口拓也,不過 Wyman食的是肉腸,不是蛋卷。

正版拓也

口交達人

除了 Edison, Wyman在戲中的角色一樣「攞命」!造型完全是爆紅中港台的口交達人井口拓也翻版,在 Edison的口交場內, Wyman憑著口技大受男女歡迎,連阿金都專登帶埋她的接班人,大胸王菀之飛日本學技,包括最殺食的「高速吸引」及「深喉嚨緊縮」兩招。

得到一眾死黨唧期做串星,令影片可以在低於預期成本內完成,初做監製的吳君如為慰勞大家出心出力,做「老細」請曬全世界又飲又食又抽獎。

席上,吳君如不忘賣花讚花香:「總之呢部《金雞 SSS》係唔同之前,今次完全係一部樂而不淫,包保笑爆嘴嘅傑作。」

慰勞宴上,吳君如同導演鄒凱光繼續三級爆笑俾人睇全相,在場不少藝人即時用手機拍低。

吳君如在圈中大把老友,單係這張合照裡頭的卡士,已經夠開拍兩部戲。

吳君如搵宇宙最強甄子丹客串,老婆汪詩詩亦有去探班。

近來成高登男神的黃子華也有在戲中扮嫖客,以《胭脂扣》的十二少造型現身,而君如當然係如花啦。

吳君如今鋪碌盡人情咭,同時亦藉此享盡娛圈男神的「艷福」,其中可同餘文樂嘴嘴。

在音樂會扮過一次性感女神瑪莉蓮夢露的薛凱琪,今次在戲中再扮,駕輕就熟。



鍾意就快D Share啦!